• 03.01.23, 11:19

Koroonaplahvatus Hiinas: millist mõju avaldab see logistikale?

Pärast suuremaid proteste Hiinas otsustati seal sisuliselt üleöö loobuda ülirangetest koroonapiirangutest. Paraku kaasnes sellega kõige plahvatusrohkem COVID'i tõus, mida maailm seni näinud: nakatumise tempo oli jõulude ajal ligi 40 Eesti jagu inimesi päevas. Millised on selle mõjud logistikale, analüüsib Flameko Forwarding`i müügidirektor Kalev Kirt.
Kalev Kirt mullusel Logistika Aastakonverentsil.
  • Kalev Kirt mullusel Logistika Aastakonverentsil. Foto: Raul Mee
Hiina otsustas pärast suuremaid proteste oma ülirangetest COVID'i piirangutest loobuda ja seda sisuliselt päevapealt. Kuna otsus tehti väga kiirelt, siis mingeid ettevalmistusi selleks teha ei saanud ja ei tehtudki. Piirangud kaotati suuresti üleöö ja ühiskond avati üle mitme aasta esimest korda.

Seotud lood

Uudised
  • 15.12.22, 06:00
Kaup Hiinast Eestisse: maanteevedu konkureerib kiiruselt lennukiga
Lennukiga Hiinast viietonnise koorma toomine võtab uksest ukseni aega 16 päeva ja maksab vähemalt 40 000 eurot, autoga on võimalik see teiste huvilistega koopereerudes ära tuua poole odavamalt ja peaaegu sama kiiresti, rääkis Flameko Forwarding müügijuht Kalev Kirt Logistika aastakonverentsil. Millised on tänased transpordivõimalused Hiinast Eestisse tegelikult?
Arvamused
  • 18.11.22, 13:40
Hiina logistika üllatab endiselt: laevad pannakse lisaraha eest aeglasemalt sõitma
Kui alles hiljaaegu kõlasid uskumatu trendina maanteeveod Hiinast Euroopasse, siis nüüd on tekkinud uus nähtus: laevafirmad küsivad lisaraha selle eest, et kaup liiga kiirelt kohale ei jõuaks, kirjutab Flameko Forwanding müügidirektor Kalev Kirt.
Uudised
  • 25.08.22, 11:18
Trans-Kaspia kaubakoridor – kas pelgalt “haip” või arvestatav alternatiiv?
Üha enam Euroopa suuri logistikafirmasid annavad teada uute raudteeliinide avamisest Hiina ja Euroopa vahel, mis väldivad Venemaad ja Valgevenet. Eesti logistikute hinnangud uute liinide osas on veel valdavalt pessimistlikud, kuid nagu näitab Soome Nurminen Logisticsi Trans-Kaspia kaubaliini populaarsus, siis kõrvale heita seda kanalit ka ei saa.
Arvamused
  • 18.04.22, 15:25
Kalev Kirt: osakonteiner Hiinast on täna raudteel soodsam kui merel
Hiina presidendi Xi 0-COVID poliitika tõttu on Hiinas praegu ligi 400 miljonit inimest täielikult või osaliselt karantiinis. Lisaks sõda Ukrainas, mis kokku on tekitanud olukorra, kus osakonteinerite puhul on raudteeveo hind juba sama või isegi madalam, kui mereveo hind samale kaubale, nendib Flameko Forwanding müügijuht Kalev Kirt erinevate tarnekanalite hetkeseisu kommenteerides.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele