• 15.12.22, 06:00

Kaup Hiinast Eestisse: maanteevedu konkureerib kiiruselt lennukiga

Lennukiga Hiinast viietonnise koorma toomine võtab uksest ukseni aega 16 päeva ja maksab vähemalt 40 000 eurot, autoga on võimalik see teiste huvilistega koopereerudes ära tuua poole odavamalt ja peaaegu sama kiiresti, rääkis Flameko Forwarding müügijuht Kalev Kirt Logistika aastakonverentsil. Millised on tänased transpordivõimalused Hiinast Eestisse tegelikult?
Flameko Forwarding müügijuht Kalev Kirt andis põhjaliku ülevaate sellest, kuidas Hiina-Eesti logistika täna tegelikult toimib.
  • Flameko Forwarding müügijuht Kalev Kirt andis põhjaliku ülevaate sellest, kuidas Hiina-Eesti logistika täna tegelikult toimib. Foto: Raul Mee
Flameko Forwarding müügijuht Kalev Kirt rääkis Logistika aastakonverentsil sellest, mida on sõda ja sanktsioonid kaasa toonud tavapäraseks saanud kaubakoridorides, mille hulgas on raudtee- ja isegi maanteeveod Hiinast Euroopasse.

Seotud lood

Uudised
  • 13.12.22, 08:00
Via 3L tegevjuht: laod on pilgeni kaupu täis, uut pinda tuli juurde hankida Narvast
Eesti laondusettevõtted Venemaaga äriliselt seotud ei ole, kuid sõda Ukrainas mõjutab neid laiemalt. Nii on laod kaupu pilgeni täis ja Via 3L pidi uut pinda juurde hankima koguni Narvast, rääkis Logistika Aastakonverentsil logistika-, laondus- ja transporditeenuste pakkuja Via 3L tegevjuht Urmas Uudemets.
Uudised
  • 12.12.22, 10:38
Tõnu Mertsina: ettevõtjatel peaks olema stsenaarium selleks, kui läheb oodatust raskemini
Majandusaktiivsus on vähenemas ja seisame silmitsi majanduslangusega, mis toob kaasa nõudluse vähenemise. Milline väljavaade on Eesti ja maailma majandusel ning kuidas majandusolukord lähikuudel ja uuel aastal logistikasektorit mõjutama hakkab, sellest rääkis Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina Logistika aastakonverentsil.
Uudised
  • 08.12.22, 12:50
Merevaigurong võtab alles hoogu
Septembris väljus Muuga sadamast esimene Operaili opereeritav Merevaigurong, mis peaks looma raudteekoridori kaubaveoks Põhja- ja Lääne-Euroopa vahel. Logistika Aastakonverentsil analüüsiti, miks on esimene rong jäänud praeguseks viimaseks.
Uudised
  • 08.11.22, 16:17
Bankiir: möödub inimpõlv enne, kui Venemaa meile taas heaks logistikapartneriks saab
„Täna praktiliselt kõik tegelevad sellega, kuidas seda riiki vältida ja see on alles algus. Ütlen ausalt, mina ei näe, et järgmise 25 kuni 50 aasta jooksul see kõik nende kasuks tagasi pöörduks,“ nentis ETS Logisticsi juht ja omanik Aleksander Bankiir intervjuus logistikauudistele.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele