Nädala pärast toimuva konverentsi Laoseis 2025 moderaator Rainer Erman tunnistas, et võttis väljakutse vastu eeskätt konverentsi mitmekülgse sisu tõttu: „Alguses ma kõhklesin, aga kui lõplikku programmi nägin sain aru, et vaat seda konverentsi tahaks küll juhtida.“

- Rainer Erman on kogenud tarneahela, logistika ja tööstusjuhtimise spetsialist. Foto: Andres Haabu
Rainer Erman on kogenud tarneahela, logistika ja tööstusjuhtimise spetsialist, kellel on rahvusvaheline kogemus tootmise ja operatsioonide arendamises. Tal on Tallinna Tehnikaülikooli toiduainete tehnoloogia ja tootmisjuhtimise taust ning tugev praktiline kogemus efektiivsuse ja innovatsiooni edendamises.
Rainer alustas karjääri Saku Õlletehases, tõustes kiiresti liinioperaatorist juhtivatesse rollidesse. Seejärel suundus ta Carlsberg Groupi, kus ta vastutas Baltikumi tarneahela arendamise eest ja hiljem juhtis Carlsberg Excellence programmi, arendades kümmet tehast kaheksas riigis. Tema töö hõlmas protsesside optimeerimist, digitaliseerimist ja strateegilist koostööd Boston Consulting Groupiga.
Pärast Carlsbergist lahkumist töötas ta Smarten Logisticsis logistikajuhina, arendades ettevõtte tarneahela protsesse. Raineril on tugev taust LEAN-, Six Sigma- ja TPM-põhimõtete rakendamises, aidates ettevõtetel saavutada suuremat efektiivsust ja jätkusuutlikkust.
„Ma olen küll käinud päris paljudel Äripäeva konverentsidel, kuid moderaatori rollis pole ma olnud kunagi. Ka seekord ma esialgu kõhklesin, kuid nähes lõplikku programmi sain aru, et seda konverentsi tahaks küll juhtida. Väga palju erinevaid kogemuslugusid erinevatest valdkondadest, millest nii mõnedki on olnud üsna minu teemad,“ lausus Erman logistikauudistele.
Konverentsil saab kuulda kuidas erinevate sektorite ettevõtted oma ladusid ja logistikakeskusi arendavad ning jagavad praktilisi nõuandeid kuidas oma laomajandust optimeerida.
Koos moderaatoriga on Laoseis 2025 laval 15 erinevat praktikut ja eksperti nii laonduse, kaubanduse kui tööstuse sektorist! Oma osaluse on kinnitanud:
- Kristo Paap, ETS Nord logistikaosakonna juht;
- Kristjan Türk, Foxway tehnoloogia ja arenduse juht;
- Urmas Uudemets, Via 3L tegevjuht;
- Mario Kõiv, NG Logisticsi juhatuse liige;
- Tarmo Rei, Selveri tarneahela direktor;
- Jaanus Mäe, W.EG. Eesti lao- ja logistikajuht;
- Remo Kirss, DPD Eesti juhatuse liige;
- Aivo Joost, Joost-Level (Loverte.ee) tehnoloogiadirektor;
- Ruth Selirand, Laomaailma tegevjuht;
- Joel Joa, Laomaailma tootetiimi juht;
- Rein Reisberg, Tööinspektsiooni töökeskkonna konsultant;
- Lenno Uusküla, Luminori peökonomist
- Lukasz Tomczyk, Sirin Developmenti äriarendusjuht
NB! Saadaval on veel viimased 15 kohta, viimane soodushind kehtib kuni selle nädala reedeni. Tutvu programmiga ning pane end kirja
SIIN!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Milline oli vanu elektroonikaseadmeid ümbertöötleva Foxway teekond täisautomaatse lao juurde ja miks ettevõte üldse automaatladu vajas? Sellest rääkis üle-eelmisel Laoseisu konverentsil Foxway tehnoloogiajuht Kristjan Türk, kes tänavusel konverentsil jagab juba esimese poolaasta kasutajakogemusi.
Ajal, mil Eestis muretsevad laopindade arendajad läheneva ülepakkumise ja investorid Venemaa ohu pärast, paiskas Leedu logistikaparkide arendaja turule oma esimese suure laohoone, kuhu avamisel kolis sisse vaid padelikeskus.
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Pailapsest laopindadeturust on saamas murelaps. Vaata, kuidas tahad, igast nurgast hiilib siia ületootmine. Olukorda ei paranda ka see, kui piltlikult laotad maha üle 10 miljoni euro ja kümneid tuhandeid ruutmeetreid laopinda - sest üürnikuks tuli vaid padelikeskus.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.