• 12.09.24, 07:30

Globaalsed ümberkorraldused laevanduses: MSC keskendub Aasiale, Maersk ja Hapag-Lloyd USA-le

Šveitsi-Itaalia laevandusettevõte MSC teatas partnerlusest Aasia laevaomanike alliansiga, kuhu kuuluvad Jaapani ONE, Lõuna-Korea HMM ja Taiwani Yang Ming. Maerski ja Hapag Lloydi värske allianss Gemini sai aga samal ajal loa tegutseda USA turul.
MSC teatel hõlmab koostöö nii Põhja-Euroopa kui ka Vahemere sadamaid.
  • MSC teatel hõlmab koostöö nii Põhja-Euroopa kui ka Vahemere sadamaid. Foto: MSC
MSC liitumine Aasia alliansiga koos kolme sealse ettevõttega tugevdab koostööd Vaiksel ookeanil ja aitab tõhusamalt laieneda Euroopa suunalistele marsruutidele. MSC teatel hõlmab koostöö nii Põhja-Euroopa kui ka Vahemere sadamaid.

Seotud lood

Uudised
  • 11.09.24, 09:59
Laos on tõusmas Kagu-Aasia uueks tööstus- ja logistikakeskuseks?
Lääne ja Hiina vahelised pinged on pannud Kagu-Aasia tööstus- ja logistikavaldkonna võtmetegijaid võimalikke riske ennetama ning otsima uuteks arendusteks alternatiivseid asukohti. Üheks selliseks keskuseks on muutumas Laos, kirjutab Transport Intelligence (Ti)
Uudised
  • 10.09.24, 08:41
Punase mere kriis on pannud põntsu populaarse Piraeusi sadama käibele
Veebiportaal PortEconomics koostas edetabeli, milles on näidatud Euroopa Liidu 15 suurima konteinerisadama aastane TEU (20-jalaste konteinerite ekvivalent) kasv 2024. aasta esimese kuue kuu jooksul. Selgub, et suurima hüppe on teinud Hispaania ja Portugali sadamad, tõsise kukkumise aga Kreeka Piraeuse sadam.
Uudised
  • 30.08.24, 11:58
Aasia-Euroopa merevedude maht kasvab vaatamata Punase mere kriisile
Juunis ulatus Aasiast Euroopasse suunduvad konteinerite maht 1,59 miljoni TEU-ni, mis tähendab 8% kasvu võrreldes eelmise aastaga. Kaubavoogude pidev kasv Euroopa suunal on toimunud juba 16 kuud järjest ja seda vaatamata Punase mere kriisile ja hüppeliselt kasvanud lennukaubavedude mahule.
Uudised
  • 01.09.24, 08:30
Saksa ametiühing hoiatas Schenkerit DSV eest: tuhanded inimesed jääksid tööta
Saksamaa suurim ametiühing Verdi teatas, et toetab Schenkeri logistikaüksuse müügi puhul mitte samas valdkonnas tegutsevat Taani DSVd, vaid hoopis erakapitali investeerimisfirma CVC Capitali ja hoiatas, et kui Schenker müüakse DSVle, jäävad tuhanded inimesed Saksamaal tööta.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele