• 24.05.24, 09:53

ELEA juht: eelnõu muudab kaubavedajate elu pea võimatuks

ELEA juhatuse liikme Herkki Kitsingu sõnul teeb sõidukite kõnniteel peatumise keeld peamiselt transporditeenuseid (sh kuller- ja kolimisteenuste) pakkujate elu tulevikus pea võimatuks, mistõttu saadeti koos Eesti Autoomanike Liiduga riigijuhtidele järjekordne pöördumine. Probleem laieneb ka kerghaagistega kauba vedajatele.
Kaubavedajad ei kujuta ette, kuidas nad seadusemuudatuse jõustumise järel oma tööd ilma trahvihirmuta teha saaks.
  • Kaubavedajad ei kujuta ette, kuidas nad seadusemuudatuse jõustumise järel oma tööd ilma trahvihirmuta teha saaks. Foto: Raul Mee
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) ja Eesti Autoomanike Liit (EAOL) leiavad, et liiklusseaduse ning politsei- ja piirivalveseaduse muutmise seaduse (429 SE) eelnõul puudub mõjuanalüüs ning selle seadusena vastuvõtmine mõjutab negatiivselt nii liikluskorraldust kui ettevõtete tööd.

Seotud lood

Uudised
  • 14.05.24, 07:45
Riigikogu majanduskomisjon toetas autode kõnniteel peatumise keelamist
Riigikogu majanduskomisjon saatis Riigikogu suurde saali esimesele lugemisele eelnõu, millega luuakse selgemad reeglid kergliikurite kasutamisele ning keelatakse mootorsõidukitel kõnniteel peatumine.
Uudised
  • 15.04.24, 15:42
Kaubalaadimist takistav eelnõu jõudis valitsusse
Kliimaminister Kristen Michal esitas valitsusele liiklusohutust tõstva liiklusseaduse eelnõu, mis toob olulise muudatuse kõnniteede kasutamise reeglites – tulevikus on kõnniteed jalakäijatele ning autode peatumine on lubatud vaid vastava liikluskorraldusvahendi olemasolul. Kui seda pole, ei tohi seal peatud ka kauba laadimise ajal.
Uudised
  • 20.03.24, 10:40
Kaubavedajate tänaval peatumise probleemile hakatakse lahendust otsima
Kullerettevõtted ja transpordifirmad on hädas, sest kliendid nõuavad kaupade transporti ukseni, kuid veoki peatumiseks sageli ruumi pole. Nüüd otsustati kokku kutsuda laiapõhjaline ametlik töögrupp, et probleemile lahendust otsida.
Uudised
  • 09.08.23, 07:30
Valitsus soovib lahendada "kergliikluskaost" kaubavedude arvelt
DPD Eesti juht: meiega pole keegi midagi arutanud
Kliimaministeerium saatis kooskõlastusringile eelnõu, mille kohaselt ei ole edaspidi kõnniteel ning jalg- ja jalgrattateel peatumine lubatud isegi kaupade laadimiseks, välja arvatud juhul, kui parkimis- või peatumiskohad on liikluskorraldusvahendiga tähistatud. Transpordifirmade hinnangul märgid kergliikluskaost ei lahenda, küll aga tekitab uus seadus ohtralt lisaprobleeme.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele