• 14.05.24, 07:45

Riigikogu majanduskomisjon toetas autode kõnniteel peatumise keelamist

Riigikogu majanduskomisjon saatis Riigikogu suurde saali esimesele lugemisele eelnõu, millega luuakse selgemad reeglid kergliikurite kasutamisele ning keelatakse mootorsõidukitel kõnniteel peatumine.
Ilma vastavate liiklusmärkideta tulevikus enam kauba laadimiseks kõnniteel peatuda ei tohi.
  • Ilma vastavate liiklusmärkideta tulevikus enam kauba laadimiseks kõnniteel peatuda ei tohi. Foto: Amazon
Komisjoni esimees Priit Lomp selgitas, et kõnnitee kui jagatud ruum tuleb muuta jalakäijasõbralikumaks. „Et muuta tänavad jalakäijatele ja kergliikurite kasutajatele turvalisemaks, sätestame elektritõukside parkimiseks uued reeglid ja nende juhtidele maksimaalse lubatud alkoholi piirmäära. Autojuhid peavad aga edaspidi hoidma väiksemate ratastel veerejatega ohutut külgvahet ega tohi enam kõnniteel peatuda,“ loetles esimees.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.24, 14:52
Uuest aastast autoga enam kõnniteel peatuda ei tohi
Valitsus kinnitas liiklusseaduse muudatused, millega reguleeritakse mootorsõidukite kõnniteel peatumist. Kaubalaadimiseks peatumine keelatakse samuti, kogu vastutus selles küsimuses lükatakse omavalitsuste ja maavaldajate õlule.
Uudised
  • 15.04.24, 15:42
Kaubalaadimist takistav eelnõu jõudis valitsusse
Kliimaminister Kristen Michal esitas valitsusele liiklusohutust tõstva liiklusseaduse eelnõu, mis toob olulise muudatuse kõnniteede kasutamise reeglites – tulevikus on kõnniteed jalakäijatele ning autode peatumine on lubatud vaid vastava liikluskorraldusvahendi olemasolul. Kui seda pole, ei tohi seal peatud ka kauba laadimise ajal.
Uudised
  • 20.03.24, 10:40
Kaubavedajate tänaval peatumise probleemile hakatakse lahendust otsima
Kullerettevõtted ja transpordifirmad on hädas, sest kliendid nõuavad kaupade transporti ukseni, kuid veoki peatumiseks sageli ruumi pole. Nüüd otsustati kokku kutsuda laiapõhjaline ametlik töögrupp, et probleemile lahendust otsida.
Uudised
  • 09.08.23, 07:30
Valitsus soovib lahendada "kergliikluskaost" kaubavedude arvelt
DPD Eesti juht: meiega pole keegi midagi arutanud
Kliimaministeerium saatis kooskõlastusringile eelnõu, mille kohaselt ei ole edaspidi kõnniteel ning jalg- ja jalgrattateel peatumine lubatud isegi kaupade laadimiseks, välja arvatud juhul, kui parkimis- või peatumiskohad on liikluskorraldusvahendiga tähistatud. Transpordifirmade hinnangul märgid kergliikluskaost ei lahenda, küll aga tekitab uus seadus ohtralt lisaprobleeme.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele