• 07.02.23, 14:05

Hansabuss ja AUTOSERT käivitavad koostööprojekti „90 päevaga bussijuhiks“

Hansabuss ja AUTOSERT asuvad välja koolitama uusi tulevasi bussijuhte, mille lõpptulemusena suunduvad osalejad tööle Harjumaa bussiliinidele. Bussijuhiks õppimise kulud - 2500 eurot - katab Hansabuss.
Huvilistel pole vaja muud kui olla vähemalt 24aastane ja omada B-kategooria juhilube.
  • Huvilistel pole vaja muud kui olla vähemalt 24aastane ja omada B-kategooria juhilube. Foto: Hansabuss
„Oleme elevil uue koostööprojekti üle, mille kutsusime ellu, et leevendada aastakümneid kestnud bussijuhtide põuda ning sooviga tuua tänast bussijuhtide kõrget keskmist vanust madalamale,“ sõnas Hansabussi juhatuse esimees Indrek Halliste.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.23, 14:52
Tarmo Loodus: veokijuhi ameti populariseerimine on tööandja enda rida! Kuidas seda aga teha?
Et kasvatada autojuhiks õppijate ja ka lõpetajate arvu, on vaja parandada veoki- ja bussijuhtide koolitamist, kuid unustada ei tasu, et ametiala populariseerimine on eelkõige selle inimese rida, kes tahab, et talle tööle tullakse, rääkis Viljandi kutseõppekeskuse direktor Tarmo Loodus. Kuidas seda kõike aga teha?
Saated
  • 26.10.22, 13:52
Hansabussi juht vedajate kuludest: kui kohe lahendust ei leita, jäävad osad liinid lihtsalt seisma
Kui avalike bussiliinide alarahastusele kohe lahendust ei leita, jäävad osad liinid seisma, sest bussifirmad ei suuda sellisel juhul tasuda oma finantskohustusi, rääkis Hansabussi juht Indrek Halliste saates “Äripäeva TOP”.
Uudised
  • 05.01.23, 10:46
Bussifirmad jäid seekord ellu, kuid agoonia kestab edasi
Kui veel mullu sügisel oli selge risk, et alates novembrist jäävad osa avalikku liinivedusid teostavatest bussidest alarahastuse tõttu seisma, siis tänu üleminekule kvartaalsele indekseerimisele suudavad vedajad veel vastu pidada. Tekkinud on aga uued probleemid, mis taanduvad küsimusele, kas Eesti riik üldse suudab tasuta ühistransporti ülal pidada?
Arvamused
  • 28.09.22, 16:35
Indrek Halliste: bussifirmad elavad justkui polaartalves - varbad külmetavad kogu aeg
"Eesti bussitranspordi hetkeseisu iseloomustades võib öelda, et meil on justkui polaartalv, ehk kogu aeg sajab lund, vahel hetkeks tuleb sula, aga jalad on märjad ja varbad külmetavad kogu aeg," kirjutab Eesti Autoettevõtete Liidu juhatuse liige, AS Hansabuss juhatuse esimees Indrek Halliste.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele