• 26.10.22, 13:52

Hansabussi juht vedajate kuludest: kui kohe lahendust ei leita, jäävad osad liinid lihtsalt seisma

Kui avalike bussiliinide alarahastusele kohe lahendust ei leita, jäävad osad liinid seisma, sest bussifirmad ei suuda sellisel juhul tasuda oma finantskohustusi, rääkis Hansabussi juht Indrek Halliste saates “Äripäeva TOP”.
Hansabussi juht Indrek Halliste (vasakul) ja Lux Expressi Eesti ärijuht Ingmar Roos (paremal).
  • Hansabussi juht Indrek Halliste (vasakul) ja Lux Expressi Eesti ärijuht Ingmar Roos (paremal). Foto: Äripäev
“Kohati on küll selline tunne, et kogu aeg sajab lund. Võib-olla tuleb vahepeal sula, aga jalad on ikka märjad. Kogu aeg on külm olla ja kunagi ei tea, millal sa nüüd täitsa haigeks jääd,” kirjeldas Halliste bussifirmade olukorda.

Seotud lood

TOP
  • 26.10.22, 09:33
Sõitjateveo TOP: rahvas tahaks bussiga sõita, aga turg on tasuta ühistranspordiga ära solgitud
Kõrged kütusehinnad on pannud aina enam inimesi eelistama isikliku auto asemel ühistransporti, kuid üleüldine majanduskeskkond ei ahvatle bussifirmasid teenusesse investeerima, tõdeb seekordse TOPi võitja ABuss OÜ juhataja Martin Roots. Lisaks kõigele on riik tasuta ühistranspordiga turu ära solkinud, lisab TOPi kolmanda koha omanik.
Uudised
  • 15.09.22, 16:05
Hugo Osula: kohalik bussiliiklus on sügiseks pankrotis!
Maagaasi hinnatõusuga kaasneb bussiettevõtetele igakuiselt 7 miljonit eurot lisakulu, kuid riik ei taha ega ei soovi seda kulu kanda. Probleemi eest lihtsalt põgenetakse ning loodetakse, et küll see kuidagi iseenesest laheneb. "Sel moel jätkates on kohalik bussiliiklus sügiseks pankrotis," ütles Mootor Grupi omanik Hugo Osula kütuseturu aastakonverentsi aruteluringis.
TOP
  • 05.10.22, 16:04
Bussiettevõtete kahjumi TOP: omaette maailmas tegutsev TLT pikalt esimene
40 suurima kahjumiga bussifirmat
Äripäeva Infopanga äsja ilmunud bussiettevõtete aastaraport reastas paljude muude majandusnäitajate kõrval ka 2021. aasta majandustulemuste põhjal tekkinud aruandeaasta kahjumid. Teadagi, läinud aasta oli raske kõikidele bussifirmadele, täiesti omaette nähtus on aga Tallinna Linnatransport (TLT), kes edestab teisel kohal oleva Lux Expressi kahjumit koguni neljakordselt.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele