• 10.05.22, 10:09

Muuga sadamas seisab rekordkogus tühje merekonteinereid

Euroopa Liidu sanktsioonid Vene lipu all sõitvate laevade ja Vene kaupade vastu avaldavad Eesti transiitkaubandusele otsest mõju. Muuga sadamasse on seetõttu hoiule toodud rekordkogus tühje merekonteinereid, kirjutab ERR.
Maksimaalselt suudaks Muuga sadam mahutada 20 000 konteinerit, tänaseks on neid kogunenud juba ligi 17 000.
  • Maksimaalselt suudaks Muuga sadam mahutada 20 000 konteinerit, tänaseks on neid kogunenud juba ligi 17 000. Foto: LIIS TREIMANN
Kuna Venemaa lipu all sõitvad laevad ei tohi alates aprilli keskpaigast enam siseneda Euroopa Liidu sadamatesse, on Vene kaubalaevade liiklus Euroopa Liiduga peatunud. Muuga sadama HHLA konteinerterminali on seetõttu hoiule toodud suur kogus merekonteinereid. Eesti kaubavahetuse tippkoormuse ajal on olnud sadamas 12 000 konteinerit.

Seotud lood

Uudised
  • 10.05.22, 10:00
Transiit ja hinnatõus paisutasid esimese sõjakuu kaubavahetuse rekordiliseks
Eesti kaubavahetus suurenes märtsis energiakandjate ekspordi ja impordi mõjul rekordiliseks: mineraalsete toodete väljavedu kasvas enam kui kaks korda, import Venemaalt suurenes 50 protsenti.
Uudised
  • 09.05.22, 11:08
Linas Agro ja HHLA TK Estonia sõlmisid koostööleppe põllusaaduste käitluseks Muugal
Põllumajanduse ja toidutootmise ettevõte Linas Agro ja terminalioperaator HHLA TK Estonia sõlmisid koostöölepingu Eesti põllumeeste toodangu käitlemiseks Muuga sadamas ning teravilja ja rapsi ekspordiks.
Uudised
  • 17.04.22, 22:56
Venemaa lipu all olevad laevad ei pääse enam Euroopa Liidu sadamatesse
Pühapäevast jõustus Venemaa lipu all olevatele laevadele keeld siseneda Euroopa Liidu sadamatesse, sealhulgas ka transiidi eesmärgil. Keelu jõustumise hetkel seisis Eesti vetes reidil üks Vene lipu all olev kaubalaev.
Uudised
  • 26.04.22, 15:06
Soolomäng sanktsioonidega on iseendale jalga tulistamine
„Sanktsioonid, mis puudutavad logistikat ja transiiti, saavad toimida vaid juhul, kui kogu Euroopa neid ühtviisi rakendab. Vastasel juhul tulistame jalga iseendale ning suuname tagasi Venemaa rüppe need riigid, kes soovivad tema mõjusfäärist väljuda,“ tunnistab Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhatuse esimees Andres Valgerist.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele