• 26.04.22, 15:06

Soolomäng sanktsioonidega on iseendale jalga tulistamine

„Sanktsioonid, mis puudutavad logistikat ja transiiti, saavad toimida vaid juhul, kui kogu Euroopa neid ühtviisi rakendab. Vastasel juhul tulistame jalga iseendale ning suuname tagasi Venemaa rüppe need riigid, kes soovivad tema mõjusfäärist väljuda,“ tunnistab Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhatuse esimees Andres Valgerist.
Muuga sadama kaudu Kesk-Aasia kaupa vedada oleks suureks abiks meie majandusele ja seda ei tohiks läbimõtlematute sanktsioonidega ära rikkuda, leiab Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhatuse esimees Andres Valgerist.
  • Muuga sadama kaudu Kesk-Aasia kaupa vedada oleks suureks abiks meie majandusele ja seda ei tohiks läbimõtlematute sanktsioonidega ära rikkuda, leiab Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhatuse esimees Andres Valgerist. Foto: Eiko Kink
Andres Valgerist tunnistab, et talle teeb muret Eesti riigi soov lõpetada igasugune koostöö Venemaa raudteega. Eesti peaministri väljaütlemised sel teemal on olnud kahemõttelised ja ärevaks tegevad. „Riigi äriühingutele anti väga selge suunis: igasugusest tegevusest, mis puudutab Venemaad või Valgevenet, tuleb väljuda,“ lausus peaminister Kaja Kallas läinud neljapäeval toimunud pressikonverentsil. Vahetult enne seda oli ta öelnud: „Oluline on see, et me seda suruksime ka Euroopa tasandil, et see mõju oleks igal pool ühtlane.“

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.22, 11:13
Sõda Ukrainas võib kiirendada merevaigurongi käivitamist
Ukraina soovib kasutada oma toodete ekspordiks Läänemere sadamaid, kuna sõja tõttu on Musta mere sadamad suletud. Kaupu saaks vedada peamiselt mööda raudteed, mis omakorda annaks Balti riikidele uue motivatsiooni panna lõpuks ometi käima nn merevaigurong.
Intervjuu
  • 26.08.21, 14:03
Intervjuu: raudteelt saadud pisik ei jäta Riia Sillaved maha ka sadamaäris
Rail Balticast sadamaärisse sukeldunud Riia Sillave tunnistab, et sai eelmisest töökohast kaasa pisiku, mida on ka oma kolleegidesse süstinud ning mille tõttu on HHLA TKst saanud ka kauaoodatud Merevaigurongi üks häälekamaid eestkõnelejaid.
Uudised
  • 23.07.21, 11:04
Poolhaagiste vedu raudteel muutub aina reaalsemaks
Loetud päevad tagasi saabus Hollandist Kaunase ühendveoterminali esimene konteinerite ja poolhaagistega kaubarong mööda Euroopa standardlaiusega raudteed. Läinud nädalal alustas Läti raudtee poolhaagiste vedu kahe suurema sadama vahel ning jäänud on veel käivitada poolhaagiseid vedav rong Muuga ja Kaunase vahel.
Uudised
  • 22.04.22, 13:49
Tarneahelate tuleviku neli stsenaariumit
Konsultatsioonifirma McKinsey analüüsi kohaselt naasevad tarneahelad parimal juhul pandeemia-eelse normaalsuse juurde selle aasta lõpuks, kuid halvimal juhul juhtub see alles 2024. aastal. Kokku nähakse nelja erinevat stsenaariumit.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele