• 23.07.21, 11:04

Poolhaagiste vedu raudteel muutub aina reaalsemaks

Loetud päevad tagasi saabus Hollandist Kaunase ühendveoterminali esimene konteinerite ja poolhaagistega kaubarong mööda Euroopa standardlaiusega raudteed. Läinud nädalal alustas Läti raudtee poolhaagiste vedu kahe suurema sadama vahel ning jäänud on veel käivitada poolhaagiseid vedav rong Muuga ja Kaunase vahel.
Poolhaagiste laadimine Riia sadamas.
  • Poolhaagiste laadimine Riia sadamas. Foto: DB Schenker
Sel nädalal sai 2015. aastal valminud Kaunase ühendveoterminalist Euroopa raudteesüsteemi kõige kirdepoolseim punkt, kuhu saab Euroopa standardveeremiga sõita pärast Kaunas–Palemonase raudteelõigu kõigi tööde lõpetamist. Kasutades Rail Baltica projekti parameetreid Poola–Leedu piiri ja Kaunase vahelisel raudteel, võimaldab see alustada kaubavedusid juba enne Rail Baltica täielikku valmimist ka Eesti ja Euroopa vahel.

Seotud lood

Uudised
  • 14.07.21, 10:47
Läti alustas sadamate vahelisi kontreilervedusid
HHLA nägemus: konteiner Muuga ja Tilburgi vahel 0,6 €/km
Läti Raudtee alustas pilootprojektiga, mille käigus tõstetakse tavalise poolhaagise konteinerid otse selleks kohandatud raudteeplatvormile ning viiakse ühest sadamast teise. See annab hea impulsi ka konteinerrongi käivitamiseks Muugalt läbi Riia Kaunasesse ja sealt edasi kuni Tilburgini. See on küll aeglasem, kuid umbes poole odavam ja keskkonnasõbralikum kui maanteevedu.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele