• 10.09.19, 20:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gaasikütuse propageerijad: riskid on suured, kuid tasuvus meeletu

Alexela LNG-veokid on ettevõttele võrreldes tavakütusega kütusekuludelt säästnud 34–38 protsenti, toob Alexela juht Alan Vaht Äripäeva kütuseturu aastakonverentsil argumendi gaasikütuse kasuks.
Alexela juhatuse liige Alan Vahti hinnangul on globaalsel kütuseturul toimumas muutus, mille käigus saadetakse bensiin ja diisel ajaloo prügikasti.
  • Alexela juhatuse liige Alan Vahti hinnangul on globaalsel kütuseturul toimumas muutus, mille käigus saadetakse bensiin ja diisel ajaloo prügikasti. Foto: Raul Mee
Alexela juhatuse liige Alan Vaht ja Eesti Gaasi juhatuse liige Kalev Reiljan veensid kuulajaid, et Euroopa Liidu nõuded panevad transpordiettevõtjaid mõistma, et nutikam on saata bensiin ja diislikütus pensionile ja vahetada vananenud masinapark välja gaasisõidukite vastu. „On paratamatu, et Pariisi leppega seotud kliimaeesmärgid saadavad saastavad kütused aastaks 2050 pensionile,“ toonitas Alan Vaht.

Seotud lood

Uudised
  • 14.08.19, 14:51
LNG ajastu Eesti veonduses sai ametliku stardi
Täna avas Alexela Jüris esimese LNG tankla Baltimaades ja laia kütusevaliku tõttu nimetas ettevõte Jüri tankla maailma esimeseks energiakaubamajaks. Puudu on veel vaid vesinik, kuid esimesel võimalusel lisatakse tootenimistusse ka see. Igatahes postil oli vesiniku silt juba sümboolselt olemas.
Uudised
  • 16.08.19, 10:35
Marti Hääl: lähiaastatel gaasiautode arv Eestis viiekordistub
Alexela Groupi juhatuse liige Marti Hääl prognoosis sel nädalal Jüris maailma suurima kütusevalikuga tanklat avades, et lähema 3-5 aasta perspektiivis on Eestis 30-40 tuhat CNG ehk rohegaasiga sõitvat autot ja nende tarbeks avatud üle riigi juba ka pea 50 gaasitanklat.
Uudised
  • 29.08.19, 12:10
Euroopa Komisjon võtab maanteetranspordis suuna LNG-le
Kui linnatranspordi ja erasõidukite osas on Euroopa Liidul plaan võimalikult kiiresti elektrile üle minna, siis pikamaatranspordi ja raskeveokite osas on Euroopa Komisjonil selge suund toetada rohkem LNG tehnoloogiale üleminekut, tunnistas Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi direktoraadi peadirektor Henrik Hololei. Veofirmad on esialgu veel äraootaval seisukohal.
Uudised
  • 05.09.19, 12:36
Eesti Gaas alustas Hankos autoveolaevade LNG punkerdamist
Eesti Gaas alustas lisaks Tallinnale ja Helsingile esmakordselt Soomes Hanko sadamas LNG laevade punkerdamist. Hanko sadamale tähendab see regulaarse punkerdamise algust, Eesti Gaasile Tallinki Megastari kõrval kahe uue teenindatava laeva lisandumist.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele