• 09.06.17, 11:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sõlmiti hankeleping Rail Baltica hooldusdepoo vajaduste väljaselgitamiseks

Rail Baltic Estonia sõlmis hankelepingu AS Eesti Raudtee ja Skepast & Puhkim OÜga Rail Baltica raudteeinfrastruktuuri hooldusdepoo tehnilise ja ruumilise vajaduse eeluuringu teostamiseks.
RB hooldusdepoo vajaduste eeluuringut asuvad teostama Eesti Raudtee ja Skepast & Puhkim OÜ.
  • RB hooldusdepoo vajaduste eeluuringut asuvad teostama Eesti Raudtee ja Skepast & Puhkim OÜ. Foto: Erik Prozes
„Tegemist on väga olulise analüüsiga. See annab meile vastuse, kuhu ja millist raudteetaristu hooldusdepood ehitada, millist hooldusteenust peame olema suutelised ise pakkuma ja milliseid teenuseid oleks otstarbekas teistelt sisse osta. Hea meel on selle üle, et Eesti Raudtee ja Skepast ja Puhkimi näol oleme saanud endale väga head koostööpartnerid. Eesti Raudteel on väga suur ja pikaaegne kompetents raudteetaristu hoolduse valdkonnas ning Skepast ja Puhkim on juhtiv infrastruktuuri-, planeeringute- ja keskkonnavaldkonna konsultatsiooniettevõte,“ avaldas Rail Baltica projektijuht Vaiko Eggert pressiteates.
Eesti Raudtee arendusdirektor Anvar Salomets lisas: „Eesti Raudtee ja SKPK ekspertidel on kahtlemata professionaalne huvi kaasa lüüa sedavõrd insenertehniliselt keerukas taristuprojektis ning pakkuda oma kogemusi ja ekspertiisi selle edukaks elluviimiseks. Ühtlasi loob see sootuks uue koostöömudeli ning võimaldab hinnata selle edukust ja edaspidist kasutamist.“
Töö eesmärgiks on välja selgitada infrastruktuuri hooldusdepoo ja koos sinna juurdekuuluva vajaliku taristu parim võimalik asukoht või asukohad Eesti trassiosas. Selleks tuleb eelnevalt töö teostajal loetleda olulisemad infrastruktuuri hooldustööd, nende teostamise sageduse ja ligikaudsed aastamahud, välja selgitada võimalikud infrastruktuuri hooldamise tehnoloogiad ja nende baasil välja töötada raudteeinfrastruktuuri hooldusdepoo vajalikud funktsioonid ja tehnilised lahendused, lähtudes RB Eesti territooriumile jääva raudteeliini optimaalsest majandamise vajadusest.
Pakutav optimaalseim lahendus peab arvestama nii Balti riikide ühtse hoolduse korraldamisega (ühtse infrastruktuuri haldaja valikul) kui ka riikide keskse hoolduse korraldamisega (riigiti eraldiseisvad infrastruktuuri haldajad).
Hooldusdepoo või hooldusdepoode kompleks või mitu hooldusdepood eri asukohas koos vajaliku taristuga peab võimaldama RB Eesti trassiosa infrastruktuuri efektiivset hooldamist, tagades eelduste etapis kokkulepitud taristu seisundi- ja ohutustaseme ja õnnetustele adekvaatse reageerimisvõimekuse.
Töö teostamise aeg kokku on 120 kalendripäeva ja maksumus kokku (KM-ta) 88 500 eurot.
Rail Baltic Estonia OÜ (RBE) on Eesti valdusettevõte, mis on loodud selleks, et esindada Eesti riigi huvisid ühisettevõttes (RB Rail) ja täita projekti administratiivseid kui tehnilisi ülesandeid Eestis.

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.17, 11:45
Lelle-Pärnu rongiühendus asendatakse bussitranspordiga
Reisijateveo lõppemisel Lelle-Pärnu raudteel alates 1. jaanuarist 2019 asendatakse see bussitranspordiga. 25. juulil kohtuvad Pärnu Omavalitsuste Liidu ja Pärnumaa Ühistranspordikeskuse esindajad, et hakata otsima piirkonna elanike transpordiks kõige otstarbekamaid lahendusi.
Arvamused
  • 30.05.17, 11:19
Riigikontrolör Rail Balticust: Ei midagi uut. Tõesti.
Riigikontrolör Alari Karis kirjutab oma blogis, et Riigikontrolli raporti eesmärk ei olnud sugugi kedagi Rail Balticu asjus ümber veenda, kedagi kritiseerida. "Pole seal ka ilmvõimatuid soove sendi pealt kindaks teha, kui palju raudtee ehitamine maksma läheb, ega arusaama, et Euroopa Liidult tuleks nõuda mingeid garantiisid rahastamise asjus," nendib ta.
Uudised
  • 30.05.17, 10:44
Ligi: Rail Baltic on eelarverisk
Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjon arutas riigieelarve baasseaduse muudatusi ning koos majanduskomisjoniga Riigikontrolli ülevaadet Eesti, Leedu ja Läti valitsuse Rail Balticu raudteeühenduse arendamise kohta.
Uudised
  • 07.06.17, 10:01
Analüüs: Uue Rail Balticu uuringu vahetulemused kinnitavad, et kaupa jätkub
Konsultatsioonifirmade Civitta ning Deutche Bahni tütarettevõtte DB Engineering & Consulting GmbH teostatava Muuga multimodaalse kaubaterminali analüüsi esialgsed tulemused näitavad Eesti Rail Balticu trassiosale suuremat kaubamahtu kui varasemad uuringud. Suuremat osakaalu nähakse Soome kaupadel, samuti hinnatakse kõrgelt Muuga terminali potentsiaali rahvusvahelise jaotuskeskusena, mis teenindab Skandinaavia ja Loode-Venemaa turgu.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele