Tallink Grupp kutsub kokku võlakirjaomanike koosoleku, et saada luba maksta välja dividendideks kogu 2015. aastal teenitud kasum.
- Tallinki laev Foto: Andras Kralla
Mullu teenis laevafirma 59,1 miljonit eurot puhaskasumit. Kui see maksta täies ulatuses aktsionäridele dividendideks, teeks see ligi 9 senti dividendi aktsia kohta.
Laevafirma aktsia hind on täna Tallinna börsil tõusnud ligi 4%.
Tallink teatas täna börsile, et võlakirjaomanike koosolekule otsustamiseks esitatud taotluses palutakse ühekordset luba sooritada 2016. aastal omakapitali väljamakseid kogu 2015. majandusaasta puhaskasumi ulatuses.
Kehtivates võlakirjatingimustes on sätestatud omakapitali väljamakse piiranguks maksimaalselt 50% eelmise majandusaasta kasumist. Võlakirjaomanikele makstakse ettepanekuga nõustumise korral ühekordne tasu 1% võlakirjade nimiväärtusest. Võlakirjaomanike otsuse tähtaeg on 11. mai.
Mullu maksis laevafirma oma aktsionäridele dividendi 2 senti aktsia kohta. LHV ootas Tallinkilt tänavu dividendi 4 senti aktsia kohta.
Seotud lood
Tallink teatas, et vedas aprillis vähem reisijaid kui eelmise aasta samal ajal. Samas kaubaveos oli tugev kasv.
Tallink on laevade pardalt jaemüügist saadava käibe poolest maailma duty-free alade edetabelis 11. kohal, laevandusfirmade hulgas aga esikohal.
Tallink Grupi nõukogu otsustas, et ei emiteeri optsioonilepingute täitmiseks uusi aktsiaid ega osta neid järelturult.
Äripäeva avaldatud Dividendide TOPist selgub, et 2014. aastal võeti Eestis suurimat omanikutulu transpordiettevõtetest.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.