• 06.10.15, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vedajad elavad Venemaa suunal üks päev korraga

Raskused Venemaa turul jagasid ettevõtted kaheks - ühed mängisid tegevuse ümber ja näevad tulevikku helgena, teised ponnistavad ikka Venemaa suunal, ent midagi head ei oota.
Venemaa suunal tegutsevad ettevõtted püüavad päevakaupa hakkama saada ning tulevikku prognoosida ei tihka, kirjutab 6. oktoobri Äripäev logistika rubriigis.
Mõni ettevõte sai Venemaa riskist juba varem aru. Näiteks ASi Allando Trailways tegevdirektori Vahur Oja sõnul pole nende ettevõtte autod Venemaale sõitnud juba 1990. aastate lõpust. "Me ei pea seda riski õigustatuks," põhjendas ta Venemaa vältimist. Varem Venemaa vahet liikunud autod veavad nüüd kaupa Skandinaaviasse või Euroopasse. "Konkurents on väga tugev ja surve hinna langetamisele samuti," lisas ta.
ASi Lajos juhatuse liikme Einar Vallbaumi sõnul aga polegi enam midagi Venemaale vedada. "Veohinnad on nii all ja firmad virelevad, aga me oleme siiski kuidagi toime tulnud," märkis ta. Vallbaumi sõnul oli suvel olukord mõnevõrra kergem ja see aitas ettevõtetel ellu jääda. "Kui nüüd talv saabub, eks siis ole näha, mis edasi saab ja kuidas ning milliseid ressursse tegutsemiseks leiame," lisas Vallbaum.
Loe pikemalt Äripäevast.
Vedajate probleeme ja tulevikuprognoose lahatakse 28. oktoobril Autovedajate Aastakonverentsil.

Seotud lood

Uudised
  • 29.09.15, 13:50
Vedajate suurim mure on tühjalt sõitvad autod
Kuna kliendid kasutavad välismaale autotranspordiks eri firmasid, pole paljudel ülevaadet vedajate ega teedel liikuvate sõidukite kohta. Seepärast sõidavad teedel üksteisele vastu sajad tühjad ­autod, mis aga võiksid kaupa jagada.
Uudised
  • 23.09.15, 12:16
Veondussektor seisab paigal
Eesti Rahvusvaheliste Auto­vedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president Einar Vall­baum näeb veondussektoris seisakut – kasvu ei ole näha, sest veomahud ja hinnad on languses.
Uudised
  • 03.02.15, 14:06
Odav kütus pole vedajate õuele õnne toonud
Võiks arvata, et odavnenud autokütus paneb transpordifirmade juhtide silmad särama. Tegelikult ei saa veofirmad soodsat aega nautida, sest kütuse hind on lepingutes indekseeritud.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele