Kuna kliendid kasutavad välismaale autotranspordiks eri firmasid, pole paljudel ülevaadet vedajate ega teedel liikuvate sõidukite kohta. Seepärast sõidavad teedel üksteisele vastu sajad tühjad autod, mis aga võiksid kaupa jagada.
Enamasti veetakse olenevalt riigist rohkem kaupa sisse või välja, ühte otsa sõidavad autod sageli tühjalt. OÜ Jonex Transport juhi Kaim Kuuse sõnul ei saa üht otsa pooltühjade autodega sõitev firma pikalt eksisteerida, sest kahjum on liiga suur. “Meie kindlasti sellist asja endale lubada ei saa,” kinnitas ta. “Tühjalt auto tagasi tulla ei saa, vajadusel tuleb lihtsalt oodata, kuni õnnestub koorem saada,” selgitas ta.
Kuusk lisas, et päriselt pole ükski sõiduk veel seisma jäänud, vahel tuleb lihtsalt võtta kehvema hinnaga koorem. “Kehv hind on igal juhul tunduvalt parem variant kui sootuks tühi auto,” tunnistas ta. “Oluline on, et vähemalt liikumiskulud saaksid kaetud.”
Vedajate probleeme arutatakse 28. oktoobril toimuval
Autovedajate Aastakonverentsil.
Seotud lood
Raskused Venemaa turul jagasid ettevõtted kaheks - ühed mängisid tegevuse ümber ja näevad tulevikku helgena, teised ponnistavad ikka Venemaa suunal, ent midagi head ei oota.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.