Saaremaa püsiühenduse korraldamise kava tutvustusel tõdeti, et aktiivse diskussiooni aeg on läbi ning hakatakse välja töötama ettepanekut valitsusele.
Maanteeameti planeeringute osakonna peaspetsialisti Villu Lüki sõnul oli eile Muhus toimunud seminari eesmärk tutvustada valminud kava ja keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) tulemusi, ent strateegilist hindamist tutvustati tegelikult juba ka 2010. aasta kevadel. Nüüdseks on täiendatud aruanne keskkonnaametis lõplikult heaks kiidetud, kirjutas Saarte Hääl.
Muhu põhikoolis toimunud seminaril tutvustas uuringu läbiviija WSP Finland OY projektijuht Peet Ranniste kava koostamise protsessi: kuidas erinevaid alternatiive kaaluti, kuidas alusuuringuid tehti ja millistele järeldustele jõuti. Lisaks rääkisid Hendrikson & Ko OÜ eksperdid Heikki Kalle ja Jaak Järvekülg keskkonnamõju strateegilise hindamise tulemustest.
Järgmiseks tuleb maanteeametil informeerida kava lõpptulemustest nn asjatundjate komisjoni. “Nemad peavad tegema vabariigi valitsuse korralduse eelnõu ettepaneku, et viia see kava valitsusele otsustamiseks,” selgitas Lükk.
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts tõdeb, et Väinamere parvlaevaliikluse kvaliteet on aina paremaks muutunud, kuid riigil tuleb aga mõelda sellele, mis saab pärast seda, kui liinileping 2016. aastal lõpeb.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.