Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts tõdeb, et Väinamere parvlaevaliikluse kvaliteet on aina paremaks muutunud, kuid riigil tuleb aga mõelda sellele, mis saab pärast seda, kui liinileping 2016. aastal lõpeb.
Saaremaa püsiühenduse loomiseks silla ehituse osas on Partsi sõnul suudetud asja nii palju edasi arendada, et jõutud on rahastuse teemani ning selles osas ootab ta Reformierakonna ettepanekut, vahendas Saarte Hääl.
“Kui saarlased tahavad ja kui Eesti rahvas ütleb, et saarlaste soov on meile tähtis, siis see sild tuleb,” kinnitas ta, aga möönis ka, et rahva arvamus silla osas on kõikuv. Kümne aasta perspektiivis on Eestil palju suuri projekte ja need tuleb reastada vajaduse järgi, kuid kõigi jaoks korraga raha ei jätku, samas kui küsida sillaületuse eest tasu, siis kataks see Partsi sõnul parimal juhul kuni 10 protsenti silla maksumusest.
Partsi arvates on aga pikemas perspektiivis Tallinna–Tartu maantee ehitamine palju suurema positiivse mõjuga projekt kui Saaremaa sild.
Seotud lood
Saaremaa silda tuleks rahastada ELi rahaga, Tallinna Sadama tellitud praamide mahamüümise ja riigilaenuga, kirjutab ettevõtja ja majandusteaduste dotsent Endel Oja.
Saaremaa püsiühenduse korraldamise kava tutvustusel tõdeti, et aktiivse diskussiooni aeg on läbi ning hakatakse välja töötama ettepanekut valitsusele.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.