Paljud Venemaa suunal tegutsevad Eesti autovedajad märgivad, et tänavune sügis oli nende jaoks hullem, kui masuaastate sügis, sest esmakordselt jääb Venemaa veolube üle, sest tööd ei ole.
Transpordifirma Ingeen Transport juhataja Oleg Rusin ütleb, et käesolev aasta oli imelik aasta. Tema sõnul on reeglina on veoäris mõõnaperiood aasta alguses ja kevadel, tänavu tõi aga veebruar märgatava kasvu. Seevastu septembri lõpust hakkas kaubavedu hääbuma. Kuna ettevõte töötab kuni 10-tonnistel veokitel ning teostab väikeste kaubakoguste vedu Venemaale, siis Ingeeni tegevuse järgi on raske hinnata turul valitsevat olukorda, kuid näha on, et nüüd on see kriitiline, märgib Rusin Delovõje Vedomostile.
„Isegi kriisi ajal oli kergem. Aasta jooksul olen kogunud sissesõidulube, et neid jätkuks aastalõpus, kui reise on rohkem. Nüüd aga on need kasutamata ja tööd ei ole,” ütles Rusin.
Käesoleval aastal on esimene kord, kui transpordifirmad tagastavad Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioonile (ERAA) varem defitsiitsetena olnud kasutamata jäänud sissesõidulube Venemaale.
Seotud lood
Paljud Venemaa suunal tegutsevad Eesti autovedajad märgivad, et tänavune sügis oli nende jaoks hullem kui masuaastate sügis. Kui lähtuda Eestit läbivate veoste mahte, siis teine kriisilaine on juba käes, usuvad autovedajad.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.