"Estonian Air pole kunagi lennuohutuse arvelt järeleandmisi teinud ega tee seda ka tulevikus," kommenteeris lennufirma käitusala asepresident Jyri Ketola Lennuameti süüdistusi, et lennufirma säästis ohutuse arvelt.
"Nii nagu iga teise lennuettevõtte puhul, on ka Estonian Airi lennukite tehniline seisukord pideva järelevalve all. Estonian Airi lennukite tehniline seisukord vastab kõigile nõutud ohutusnõuetele," kommenteeris Ketola.
Eesti Ekspress kirjutas täna, et Lennuamet heitis tänavu kevadel Estonian Airile ette turvalisuse arvelt kokku hoidmises, ettevõttejuhatuse lennukite tegevuse ja hoolduse korraldamisse sekkumist, toimunud vahejuhtumite puudulikku analüüsi ning ohutusvaldkonna tegevuste delegeerimist isikule, kel puudus sellealane vastutus.
Estonian Airist lahkusid tänavu tegevjuht Andrus Aljas ja käitusala juht Rait Kalda.
Seotud lood
Lennuameti lennutegevuse juhataja Jaanus Ojametsa sõnul hoidis Estonian Air lennuohutuse arvelt kokku näiteks külmal talvel lennukeid kütmata jättes.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.