Lennuameti lennutegevuse juhataja Jaanus Ojametsa sõnul hoidis Estonian Air lennuohutuse arvelt kokku näiteks külmal talvel lennukeid kütmata jättes.
"Eelmisel aastal oli väga karm talv, siis Estonian Air ei soendanud enda lennukeid /.../ kui oli mitu juhtu sellist, kus süsteemid jäätusid ära, siis juhtkond ei võtnud kuulda seda, et võiks hakata soendama. Põhjendades, et see on liiga suur kulutus," rääkis Ojamets ERR-i uudisteportaalile.
Ojamets selgitas, et analüüsi tulemusel jõuti seisukohale, et struktuurikorraldus seoses Rait Kalda positsiooniga ei olnud otstarbekas, sest ta oli pandud vastutava juhi ja valdkonda vastutavate juhtide vahele ning tal puudus nii vastutus kui ka konkreetsed tööülestanded, samuti ei olnud ta kõiges pädev.
Tänaseks on Ojametsa kinnitusel ettekirjutused täidetud, lennukeid soendama hakatud ja ka muud ettekirjutused täidetud ja ja Estonian Airiga lennates ei ole põhjust muretsemiseks.
Rait Kalda lahkus tänavu ettevõttest, käitusala juhina töötab täna Jyri Ketola.
Seotud lood
"Estonian Air pole kunagi lennuohutuse arvelt järeleandmisi teinud ega tee seda ka tulevikus," kommenteeris lennufirma käitusala asepresident Jyri Ketola Lennuameti süüdistusi, et lennufirma säästis ohutuse arvelt.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.