• 13.04.09, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikevedaja: avalikel liinidel on ükskõik, kas rahvas sõidab või ei

Harjumaal kommertsliine sõitva OÜ Galaton juhatuse liige Lembit Puusepp kommenteeris kommertsliinide olukorda: "Raske on, väga raske on.“
„Avalikud liinid saavad riigilt 27 krooni kilomeeter kohta toetust ja neil on ükskõik, kas inimesed sõidavad või ei. Nemad saavad kütuse ja hooldekulud sellest rahast kaetud," lisas ta.
Ta lisas, et Harjumaa ühistranspordi keskus on viimasel ajal liine ümber tõstnud. "Ju neil ei olnud piletitulu piisav." Ka on seal kuupilet, millega kommertsliinid võistelda ei suuda. "Meie piletihindu tõsta ei saa, sest siis ei näe me üldse rahvast," rääkis ta väikevedajate raskest olukorrast.
Puusepp leiab, et riik võiks muidugi kuidagi aidata, aga neil on kommertsliinidest täiesti ükskõik, kas neid sõidetakse või mitte, panus on avalikel liinidel.
Siiski ei plaani mees lõpetada. "Meist sõltuvad perekonnad, meil on liisingud peal," sõnas Puusepp, kelle sõnul on praegu väga raske hakkama saada.  
Harjumaa Ühistranspordikeskuse kodulehelt selgub, et Harju maavanem otsustas, et osaühingule Galaton ei väljastata bussiliini luba bussiliini nr 237 Tallinn – Tabasalu – Vääna-Jõesuu – Keila-Joa teenindamiseks ja alates 12. aprillist 2009. firma enam seda liini ei sõida.
Alates 12. aprillist 2009 on marsruudil Tallinn – Tabasalu – Vääna-Jõesuu – Keila-Joa sõitjatele tagatud ühistransporditeenus maakonna avalike bussiliinide ning kommertsbussiliiniga nr 237A.

Seotud lood

Uudised
  • 09.04.09, 14:16
Riik ajab väikese bussifirma pankrotti
Harju maakohus algatas osaühingu Mauman Reisid pankrotimenetluse, ettevõtte omaniku sõnul on selles suuresti süüdi riik.
Uudised
  • 09.04.09, 17:30
Harju ühistranspordikeskuse juht ei näe riigil süüd
MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskuse tegevdirektori Ago Kokseri sõnul tekitavad hämmingut pankrotiohus OÜ Mauman Reisid omaniku Martti Penu süüdistused, et riik ajab firma pankrotti.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele