• 10.01.25, 11:48

Uuest aastast pikenes veokijuhi töö- ja puhkeaja kontrollitav periood kaks korda

Alates uuest aastast peavad veokijuhid olema teeäärsete kontrollide käigus valmis kontrollijatele esitama 56 päeva töö- ja puhkeaja andmed varasema 28 päeva asemel, ehk kontrollitav periood pikenes kaks korda, kirjutab Autoserti juht Lenno Põder oma blogipostituses.
Mida tasub uuest aastast tähele panna juhikaartidega seoses, selgitab Autoserti juht ja koolitaja Lenno Põder.
  • Mida tasub uuest aastast tähele panna juhikaartidega seoses, selgitab Autoserti juht ja koolitaja Lenno Põder. Foto: Raul Mee
Koolitustel oleme näinud, et ühe juhikaardi peal on töö- ja puhkeaja andmeid vabalt mitusada päeva. See sõltub sellest, kui palju tegevusi autojuhil päeva jooksul on ja kui palju seega mälumahtu ära kasutatakse. Autojuhtidel on see tööiseloomude tõttu erinev. 56 päeva andmeid on igal juhul kõigil kaartide peal olemas.

Seotud lood

Uudised
  • 17.05.24, 12:25
30 aastat tegutsenud Parkli HL vahetas omanikku
Äriregistri andmetel omandas Digimeerik OÜ aprilli lõpus 30 aastat sõidumeerikute ja muude veokite lisaseadmetega tegeleva ettevõtte Parkli HL. Tehinguga kaasnes ka osaluste muutus Digimeerikus endas.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.05.24, 13:13
Tehnoloogia tegelik potentsiaal peitub selle teadlikus rakendamises
Innovaatilised tehnoloogiad muudavad meie elu paremaks. Pole kahtlustki. Tehnoloogia areneb küll kiirelt, kuid tegelikkuses sellest üksi ei piisa. Oluline on osata tehnoloogiat õigesti kasutada, et päriselt efektiivsemalt, ohutumalt ja jätkusuutlikumalt tegutseda.
Uudised
  • 08.03.23, 16:54
Katre Suigusaar: "Helistasin läbi 15 firmat enne kui mind veokijuhina tööle võeti"
Katre Suigusaar on juba kaks aastat veokirooli keeranud. Enne seda oli 15 aastat põdemist ja 15 äraütlemist firmadelt, kes ei tahtnud naisjuhi tööle võtmisest kuuldagi. „Eks enesetõestamist on olnud ikka üksjagu," nendib Katre.
Uudised
  • 09.02.23, 06:30
Veokijuhtide põud võib paisuda katastroofiks: huvi on, aga palk ja töögraafik peletavad
"Minult ikka küsitakse, et teil on palju õpilasi, äkki leidub mõni noor juht meile saata. Jah, leidub, aga nad on Usbekistanist ja mujalt kaugemalt. Nägin vedaja silmis ahastust, kui ta küsis, kas eestlasi tõesti ei ole? Ta unistab, et me saaks tagasi oma inimesed, kellega oleks mõnus suhelda," rääkis Autosert kaubamärgi all tegutseva Ametikoolitus OÜ asutaja Lenno Põder autovedajate aastakonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele