Eleringi hange kriisi korral kiirelt üliraskete trafode vedamiseks vajaliku varustuse ostmiseks on pannud huvilised kulmu kergitama ning viis kaebuseni ministeeriumile, et hange tühistataks.

- Ettevõte Quickport, kes tegeleb ülegabariidiliste ja raskevedude korraldamisega, leiab, et Eleringi hange on suunatud nende konkurendile. Pildil sätivad ettevõtte juhid treilerit väljasõiduks Leetu laevatehasesse.
- Foto: Liis Treimann
Elektri põhivõrke haldava riigifirma Eleringi korraldas hanke, et maandada riske, et kriisiolukorras ei saa vedada viivituseta üliraskeid trafosid ja sünkroonkompensaatoreid sinna, kus neid parasjagu kõige rohkem vaja.
„Senisele kogemusele tuginedes on küllalt suur tõenäosus, et kriisis pole vajalik tehnika üliraskete seadmete veoks kättesaadav,“ sõnas Eleringi võrguhalduse juht Reigo Haug.
Ligi poolteist miljonit eurot maksev hange on pannud aga turusaolised kahtlema selle mõistlikkuses ning uurima lähemalt hanke tehnilisi tingimusi, mis näivad sobivat eriti hästi just ühele pakkujale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Soome vedajal õnnestus end vingerdada Eesti magusale tööotsale – vedada Enefit Greeni Sopi-Tootsi tuuleparki tuulikute hiiglaslikke osi, kirjutab
Äripäev.
Maksud on hetkel kuum teema, nagu ka ausa ettevõtluse ja maksude maksmise olulisus. Ainuüksi 50 suuremat ekspedeerimisfirmat on tänavu I kvartalis panustanud tööjõumaksudena riigikassasse 6,9 miljonit eurot, mida on üle 300 000 euro rohkem kui mullu neljandas kvartalis. Millistest ettevõtetest me räägime?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.