• 23.01.09, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülemiste viadukti ehitusel läheb kevadel kuumaks

Suured betoonitööd algavad Suur-Sõjamäe tänavat Järvevana teega ühendava viadukti ehitusel veebruaris või märtsis, siis muutub ka liiklus Ülemiste ristmikul senisest keerulisemaks.
Päris hulluks liiklejate elu Ülemiste ristmikul siiski ei muutu, sest linnavalitsuse nõudmisel peab ehitaja Tartu maanteel raudteeviadukti all mõlemas sõidusuunas vähemalt kaks rada vabaks jätma, kirjutas Postimees. Mõningate ebameeldivuste ja senisest suuremate liiklusummikutega peavad aga sõidukijuhid kindlasti arvestama.
Tallinna abilinnapea Deniss Boroditš ütles, et tema teada ei ole eelmise aasta 1. detsembril alanud Ülemiste viadukti ehitamisel praegu küll mingeid tõrkeid. Tööd käivad plaanipäraselt, kuid suuremate betoneerimistega ei ole ehitaja veel algust teinud. Käib tugimüüride rajamine ja tehakse ettevalmistusi sillasammaste püstitamiseks.
Merko Ehituse juhatuse liige Andres Agukas ütles, et suuremad betoonitööd algavad veebruaris või märtsis, päris silla moodi hakkab rajatis välja nägema aga alles aprillis või mais.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele