Poole miljoni eest boonuseid: automüüja tuli välja uue loojalsusprogrammiga
Volkswageni esindaja Moller Auto tuli Baltikumis välja uue mobiilirakendusega “Moller Club”. Alates 22. oktoobrist saadaval olevas uues lojaalsuprogrammis pakutakse klientidele ligi poole miljoni euro väärtuses boonuseid.
Rakendus on alates 22. oktoobrist kättesaadav kõigile nii uute kui kasutatud autode omanikele ja ka teistele autohuvilistele üle terve Baltikumi. “Moller Club” töötati välja koostöös lojaalsusprogrammide tarkvara arendamisele keskendunud Hollandi tehnoloogiaettevõttega M-Wise.
Autoturgu mõjutab endiselt kõrge inflatsiooni mõju ja ostujõu langus. Uue sõiduki hankimine on keskmisele ostjale muutunud keerulisemaks kui varem, sõnas Auto 100 juht Janek Aavik.
Konkurentsitult suurima kasumiga automüügiettevõte oli 2022. aastal Toyota Baltic, kes on Baltimaades Toyota sõidukite importöör, selgub Äripäeva infopanga värskest sõidukimüüjate aastaraportist. Esiviisikust leiab ka Eesti suurima sõidukite jaemüüja Amserv Auto, mille peamiseks müügiartikliks on samuti Toyota.
Baltikumi automüüja Moller Auto kontserni 2022. aasta majandustulemused näitavad, et ettevõtte käive kasvas eelmisel aastal 315,4 miljoni euroni, mis on 19 % suurem kui 2021. aastal.
Äripäeva infopanga värske Mootorsõidukite müügi konkurentsiraportis avaldati Eesti 30 suurima käibega automüüja kasusaajad. Esikolmik koosneb välismaalastest, eestlastest kasusaajate seas on esimestena neljandal kohal Amserv Grupi omanikud Raivo Kütt ja Raivo Aavisto.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.