• 18.09.24, 07:30

Mängu astus firmamatja: Parme Trans saadeti uue nime all likvideerimisele

2022. majandusaastal ajaloo suurimat kahjumit deklareerinud Parme Trans oli veel hiljuti oma tulevikus kindel, kuid augusti lõpus muutus nii ettevõtte nimi kui ka juhatus. Viimase ainsaks liikmeks sai kriminaalse taustaga kurikuulus firmade likvideerija Kalev Nergi. Sellega on üle veerandsaja aasta tegutsenud transpordifirma saatus sisuliselt otsustatud.
Veel sel kevadel olid Parme Transi omanikud optimistlikud, kuid tegelikkus osutus karmimaks.
  • Veel sel kevadel olid Parme Transi omanikud optimistlikud, kuid tegelikkus osutus karmimaks. Foto: Parme Trans
„Suurim konkurents transpordi- ja logistikaturul on viinud selleni, et transpordiäri ei ole praktiliselt kasumlik,“ tunnistas ajaloo suurimat, enam kui 2 miljoni euro suurust kahjumit deklareerinud OÜ Parme Trans juhatus tänavu kevadel esitatud 2022. majandusaasta aruandes.

Seotud lood

Arvamused
  • 17.09.24, 13:03
Andres Matkur: maksuralli veeretab logistikasektori järgmisse kriisi
Aastakümne hakul alguses saanud „kriiside“ ajastule ei paista logistikasektoris veel nii pea lõppu tulevat: 2020. aastal alanud tervisekriis, millele järgnes energiakriis, siis julgeolekukriis ning nüüd terendab ees uus kriis seoses maksuralliga, kirjutab äsja ilmunud Logistika aastaraportis ELEA nõukogu esimees ja ACE Logistics Groupi juhataja Andres Matkur.
Uudised
  • 11.09.24, 13:29
ERAA: Eesti valitsuse otsustamatuse tõttu jääb tööta üle 300 autovedaja
„Tänase seisuga ei ole Eesti valitsus suutnud taaskord teha otsust võtta vastu teise poolaasta Venemaa veolube. Selle tõttu kannatab üle 300 veofirma, kellest paljud koondavad oma autojuhid ja viivad veokid tagasi liisingufirmadele,“ kirjutab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon ERAA oma kodulehel avaldatud pöördumises.
Uudised
  • 06.09.24, 07:45
ELEA: tööjõumaks oleks logistikasektorile ränk löök
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) liikmed märgivad oma pöördumises valitsusele, et ei poolda palgafondi maksu, ega ettevõtete tulumaksu, kuna tööjõumahuka sektorina avaldaks esimene logistikaettevõtetele ebaproportsionaalselt suurt mõju ning ettevõtete tulumaksuga kirjutataks ümber kogu senine Eesti maksupoliitika.
Uudised
  • 04.09.24, 10:04
Autoettevõtete Liit: ühistranspordi dotatsiooni kärpimisel tuleb hakata liine sulgema
Autoettevõtete Liit saatis täna peaministrile, rahandus-, regionaal- ja taristuministrile ning Riigikogu fraktsioonidele pöördumise, milles juhib tähelepanu, et ühistranspordi dotatsiooni võimalik kärpimine on vastuolus riigi plaaniga vähendada regionaalset ebavõrdsust, autostumist ning sellest tekkivaid keskkonnakahjusid, puudutades kõige valusamini ääremaade inimesi, kelle liikumisvõimalused on niigi kasinad.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele