• 08.07.24, 09:15

Suur Soome laevatehas on ohus, kuid Eesti ettevõtted sellest suurt kahju ei saa

Saksamaal ja Soomes Turus tegutsev Saksa Meyeri perele kuuluvad laevatehased on suurtes raskustes, kiirelt oleks ettevõttel vaja vähemalt 400 miljonit eurot lisaraha. Laevatehas annab Soomes tööd ligikaudu kümnele tuhandele inimesele.
Eesti Merendusklastri juhatuse liige Argo Sildvee.
  • Eesti Merendusklastri juhatuse liige Argo Sildvee. Foto: Rene Lutterus
Soome ajakirjandus on Mayeri raskustest kirjutanud viimastel nädalatel üsna aktiivselt. Pole ka ime, sest lisaks töökohtadele annab laevatehas riigile suurt tulu – Helsinki Sanomat andmetel jääb iga ristluslaeva miljardi euro väärtuse kohta Soome umbes 600 miljonit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele