• 06.11.23, 10:30

Kanadalased ostsid venelastelt Helsingi laevatehase

Helsingis jäämurdjaid ja reisilaevu tootev Helsinki Shipyard sai Kremli sidemetega ärimeeste asemel uueks omanikuks Kanada laevaehitaja Davie.
Helsingi dokkides valmis viimati arktlistesse tingimustesse mõeldud kruiisilaev SH Diana.
  • Helsingi dokkides valmis viimati arktlistesse tingimustesse mõeldud kruiisilaev SH Diana. Foto: Helsinki Shipyard OY
Davie tänase pressiteate kohaselt on ostutehingu kogusumma konfidentsiaalne, kuid selles sisaldub lisaks ettevõtte rahale veel 77 miljoni euro ulatuses rahastust Quebeqi provintsilt, millest 47 miljonit on laen.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.23, 12:54
Eesti ettevõtted aitavad Musta mere suurimal sadamal saada paberivabaks
Eesti ettevõtted E. N. Shipping Services (Eneve Invest OÜ) ja Saaresalu OÜ alustasid Rumeenias projekti Musta mere suurima sadama Constanta digitaliseermiseks. Sarnast projekti sadamate infosüsteemi ettevalmistavaks uuringuks on ettevõtete võtmeeksperdid Riina Palu ja Eero Naaber juhtinud ka Gruusias.
Uudised
  • 03.11.23, 10:57
HHLA TK Estonia terminalis testitakse maailmas ainulaadset autonoomset sadamaveokit
HHLA TK Estonia ja Saksamaa päritolu autonoomsete veokite arendaja Fernride testivad Muuga konteineriterminalis maailmas ainulaadset autonoomset sadamaveokit, eduka piloteerimise korral võib Muuga testprojektist saada suunanäitaja tuleviku sadamaoperatsioonide korraldamisel.
Saated
  • 01.11.23, 14:00
Seis Eesti merenduses näib hapu, kuid seisame buumi lävel
Eesti merendusest kõneldes oleme harjunud rääkima sadamate kaubamahtude langusest ja lisanduvatest saastekvootidest, ehk asi näeb välja üsna hapu. Tegelikkuses on selles sektoris peidus tohutu potentsiaal, mille abil saaks targa tegutsemise korral muuta Eesti sama tugevaks mereriigiks, kui me oleme täna tuntud digiriigina, nenditi saates „Logistikauudised eetris“.
Uudised
  • 26.10.23, 09:50
Eckerö Line on oma turuosa jõudsalt kasvatanud
Eckerö Line on oma kaubaveoäri turuosa Läänemerel kasvatanud 2023. aasta esimese kolme kvartaliga 37 protsendini, 60% veetavast kaubast läbib Muuga ja Vuosaari sadamaid.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele