• 23.08.23, 09:00

KMG juht: teedeehitajad liiguvad pankrottide ja koondamiste suunas

Teeehitusettevõtetel ei ole eelmise aasta suure hinnakasvu tõttu alles enam puhvreid, millega uus kriis üle elada. Seetõttu võime juba sel sügisel näha teedeehituses koondamisi ja ettevõtete sulgemisi, rääkis Taristuettevõtete Liidu ja taristukontserni KMG OÜ juht Indrek Pappel raadiosaates „Eetris on ehitusuudised“.
Indrek Pappel. Foto: Teeli Remmelg
  • Indrek Pappel. Foto: Teeli Remmelg
Saates räägime, et eelmine aasta oli teedeehituses keeruline ja ettevõtted maksid kinni suurema osa hinnatõusust. Samas vähenesid sektoris ehitusmahud vähemalt 30 protsenti ja puhvrit uue kriisi üleelamiseks ei ole.

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.23, 07:30
Teekond Euroopasse läks veel pool tundi kiiremaks
Eelmisel nädalal avati Poolas nn Expressway S61-l uus maanteelõik Elk'i lähedal, mis esialgsete plaanide kohaselt pidi olema valmis juba selle aasta mais. Hinnanguliselt säästab uue lõigu avamine aega umbes pool tundi.
Saated
  • 15.08.23, 11:41
Taristuehitust võib tabada monopolilaadne olukord
Taristuehitajate kasum kukkus möödunud aastal 60 protsenti ja mitme ettevõtte juhid ütlesid, et plaanivad tegevuse lõpetamist, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Uudised
  • 19.10.22, 17:01
Jüri Läll: kui rahalaev ükskord kohale jõuab, on teede-ehitajad omale juba uue ameti leidnud
„Tuleval aastal ehitatakse Eestis uusi teid 24 km, aastal 2024 vaid kolm ja aastal 2025 null kilomeetrit. Aastal 2026. aastal on aga eiteakust oodata rahalaeva ja ehitada plaanitakse suisa 122 km uusi teid! Huvitav kellega, kui teede-ehitajad on omale vahepeal uue ameti leidnud,“ küsib Eesti vanima teede-ehitusfirma Tallinna Teede ASi juhatuse esimees ja Eesti Taristuehitajate liidu juhatuse liige Jüri Läll.
Uudised
  • 07.06.23, 13:54
Rohepööre teedeehituses: Imaveres paigaldati katseprojektina Eesti esimene roheasfalt
Taristuettevõte Verston paigaldas pilootprojekti raames Fibenoli Imavere katsetehase territooriumile asfaltsegu, mille tootmine ja paigaldamine on oluline teetähis süsinikuneutraalsuse suunal: naftast toodetud bituumen on kuni 25% ulatuses asendatud Fibenoli poolt puidujääkidest toodetud ligniiniga, asfaltsegu tootmisel ja materjali transpordil kasutatati taastuvtoorainetest diislikütust.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele