• 15.08.23, 11:41

Taristuehitust võib tabada monopolilaadne olukord

Taristuehitajate kasum kukkus möödunud aastal 60 protsenti ja mitme ettevõtte juhid ütlesid, et plaanivad tegevuse lõpetamist, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Tee-ehituse hinnad võivad mõne aasta pärast kerkida, kuna turule jääb vähe tegijaid, ent nõudlus kuskile ei kao.
  • Tee-ehituse hinnad võivad mõne aasta pärast kerkida, kuna turule jääb vähe tegijaid, ent nõudlus kuskile ei kao. Foto: Andras Kralla
Taristuehitus sõltub siiski avalikust rahastamisest, praegune seis on nõrk ja ei ole näha, et see hakkaks tugevamaks muutuma, rääkis Kõiv Äripäeva raadios. Ta lisas, et samas püsib vajadus tänavaid ehitada ja remontida. Seega võime ühel ajal olla olukorras, kus teenusepakkujaid on vähe ja nemad saavad dikteerida hinna.

Seotud lood

Arvamused
  • 10.08.23, 07:30
Tarmo Trei: veeretame ilusaid sõnu, rahakotis ulub tuul
Kuigi transpordi valdkonna eesmärgid on kõik õiged ja head, pole loodetud tulemusi saavutatud ning raha nende plaanide ellu viimiseks ei paista kuskilt tulevat, kirjutab taristuehituse liidu tegevjuht Tarmo Trei.
Arvamused
  • 28.07.23, 09:28
Vahemere vaatlus | Aastal 2025 saabub suvi meile šokiga
Eesti ja Läti on jätnud meie üliolulise transpordikoridori ehk Via Baltica arendamise unarusse, see-eest saavad leedulased paari aasta pärast uhkelt öelda, et Kaunasest algab Euroopa, kirjutab Äripäeva Lõuna-Euroopa kolumnist Lauri Vahemeri.
Uudised
  • 20.07.23, 16:08
Taristuehitajad: automaks peab andma kasutajatele kvaliteetsemad ja kestlikumad teed
Taristuehituse Liidu tegevjuhi Tarmo Trei sõnul peab automaksu kehtestamisel sellest saadav kasu olema nähtav ka teede kasutajatele, mis tähendab, et vähemalt osa uue maksu laekumistest tuleb investeerida teedevõrgu arendamisse.
Uudised
  • 07.06.23, 13:54
Rohepööre teedeehituses: Imaveres paigaldati katseprojektina Eesti esimene roheasfalt
Taristuettevõte Verston paigaldas pilootprojekti raames Fibenoli Imavere katsetehase territooriumile asfaltsegu, mille tootmine ja paigaldamine on oluline teetähis süsinikuneutraalsuse suunal: naftast toodetud bituumen on kuni 25% ulatuses asendatud Fibenoli poolt puidujääkidest toodetud ligniiniga, asfaltsegu tootmisel ja materjali transpordil kasutatati taastuvtoorainetest diislikütust.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele