• 18.08.23, 12:58

Teise põlvkonna nutimeerik - mida tasub teada enne 21. augustit?

Alates 21. augustist 2023 muutuvad teise põlvkonna Smart 2 nutimeerikud järk-järgult kogu Euroopas kohustuslikuks. Esialgu uutel tehasest väljuvatel sõidukitel, hiljem kõikidel rahvusvahelisi vedusid tegevatel sõidukitel. Millal täpselt ja mis muutub?
Uued Smart 2 nutimeerikud on alates esmaspäevast kohustuslikud uutel esmaregistreeritavatel veokitel ja rahvusvahelisi vedusid tegevatel reisibussidel.
  • Uued Smart 2 nutimeerikud on alates esmaspäevast kohustuslikud uutel esmaregistreeritavatel veokitel ja rahvusvahelisi vedusid tegevatel reisibussidel. Foto: Pixabay
Uute nutikate Smart 2 sõidumeerikute turule toomine algab piltlikult öeldes tulevast nädalast, ehk 21. augustist 2023 ning alates 2025. aasta 19. augustist kasutatakse rahvusvahelistes vedudes ainult uue põlvkonna nutimeerikutega varustatud autosid.

Seotud lood

Uudised
  • 28.01.22, 12:47
Mobiilsuspaketi järjekordne jaburdus, mis võib kesta aastaid
Alates 2. veebruarist peavad kõik veokijuhid tegema igal piiriületusel sõidumeerikusse käsitsi vastava märke. Sõidu ajal seda teha pole võimalik, uue põlvkonna meerikuid, mis piiriületusi automaatselt lugeda suudaks, aga pole ning järelturule ei pruugi need jõuda enne 2023. aasta lõppu.
Uudised
  • 27.06.18, 11:00
Veosedokument peab olema ka oma põllult vilja vedades
Põllumajandusettevõtjaid on viimasel ajal ärevaks teinud info, et ka oma kulul tehtud veostel peab olema saatedokument. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhtivspetsialist Eda Rembel tunnistab, et see nõue kehtib juba ammu, lihtsalt uue autoveoseadusega on see teema jõulisemalt päevakorda tõusnud.
Uudised
  • 25.07.11, 16:00
Euroopa Komisjon reformib sõidumeerikuid
Euroopa Komisjoni ettepaneku kohaselt võiksid sõidumeerikud töötada pettuste vältimiseks satelliitide vahendusel. Selline samm vähendaks vedajail kulusid aastas  515 mln euro võrra.
Uudised
  • 13.11.09, 10:32
Töö- ja puhkeaja reeglitele ei saa vilistada
Lisaks tahtlikule vusserdamisele ning ahnusele tihti veokijuhid ja nende tööandjad lihtsalt  ei tea, kuidas täita töö- ja puhkeaja seadust. Kuid täpsed eurodirektiivid on ranged ja firmajuht vastutab oma autojuhi tegude eest ka siis, kui neid tehakse välismaal. Tööinspektsiooni Sõidukijuhtide tööinspektor Toivo-Ants Mäe kutsub korrale ja toob välja ohukohad.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 14:25
Logistika Eestis
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele