• 11.08.23, 12:06

Aasia laevandusgigandid tahavad Euroopa vedajatelt Lõuna-Ameerika turgu üle võtta

Logistikahiiud ONE, COSCO ja OOCL käivitavad Lõuna-Ameerika - Euroopa liinil ühise „Latin East-Coast Europe Express“ (LUX) teenuse, millega visatakse kinnas Euroopa operaatoritele MSC, Maersk Line, CMA CGM ja Hapag-Lloyd, kes on siiani sellel suunal pea sajaprotsendiliselt domineerinud.
Esimese Lõuna-Ameerika reisi Euroopast teeb 4200 TEUd mahutav konteinerlaev Xin Nan Tong 16. septembril.
  • Esimese Lõuna-Ameerika reisi Euroopast teeb 4200 TEUd mahutav konteinerlaev Xin Nan Tong 16. septembril. Foto: COSCO
Uue „LUX“ teenuse esimene reis on kavandatud 16. septembriks, mil konteinerlaev „COSCO Xin Nan Tong“ mahutavusega 4200 TEUd väljub Montevideo sadamast (marsruudil Rotterdam - London Gate - Hamburg - Antwerpen - Lissabon - Algeciras - Santos - Paranagua - Montevideo - Buenos Aires - Itapoa - Paranagua - Santos - Rio de Janeiro - Algeciras - Rotterdam). Vastassuunas Rotterdami sadamast väljub 21. septembril esimesele reisile konteinerlaev „COSCO Xin Chong Qing“ mahutavusega 4000 TEUd.

Seotud lood

Uudised
  • 01.06.23, 14:42
Euroopa Parlament hoiatab Hiina invasiooni eest logistikasektoris
Euroopa Parlament võttis 1. juuni täiskogul vastu välissekkumist ja desinformatsiooni käsitleva erikomisjoni raporti, mille ühe osana hoiatatakse liikmesriike Hiina praktikast osta osalusi strateegilistes taristuobjektides, nagu näiteks sadamates.
Uudised
  • 27.07.23, 13:07
Maersk jätkab laevastiku kärpimist, MSC kasvab aga kui pärmi peal
Taani laevandusgigant Maersk on vähendanud tänavu oma laevastikku rohkem kui ükski teine maailma merevedaja, samal ajal kui turuliider MSC jätkab jõuliselt oma positsiooni kindlustamist ning veomahtude kasvatamist, teatab Alphaliner. Vaata veomahtude TOP 100!
Uudised
  • 24.03.23, 13:06
Kaubakaod kergitavad kindlustushinda: Maersk kaotas aastaga 1000 konteinerit
Igal aastal kaob Rootsis sadade miljonite kroonide väärtuses kaupu, mis on pannud kasvama ka kindlustuskulud. Kuhu kaubad kaovad, on aga suuresti mõistatus, kuid põhjuseid võib leida nii tahtlikust inimtegevusest kui kliimamuutustes.
Uudised
  • 06.01.23, 12:08
Meretransport 2022: sanktsioonid tõmbasid Tallinna Sadama kaubamahud alla
Tallinna Sadama kaubamaht kahanes 2022. aastal varasema aastaga võrreldes 21% ehk 4,6 miljonit tonni ja seda seoses sanktsioonide rakendamisega Venemaa ja Valgevene päritolu kaubale. Kokku läbis 2022. aastal Tallinna Sadama sadamaid kokku 18 miljonit tonni kaupa.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele