• 09.11.22, 13:20

Taristuehitajad: põhimaanteede väljaehitamise edasilükkamine aastani 2050 on lubamatu

Riigi teehoiukava 2023-2026 eelnõus seisev kavatsus taotleda Euroopa Komisjonilt kahe põhimaantee väljaehitamise tähtaja pikendamist aastani 2050 on riigi teedevõrgu arendamise niigi tumedaid perspektiive arvestades lubamatu, teatab Eesti Taristuehituse Liit.
Taristuehituse Liidu (ESTEL) Toompeal Riigikogu hoone ees korraldatud meeleavaldus.
  • Taristuehituse Liidu (ESTEL) Toompeal Riigikogu hoone ees korraldatud meeleavaldus. Foto: Liis Treimann
Taristuehituse Liidu (ESTEL) tegevjuhi Tarmo Trei sõnul on eilne uudis riigi plaanist pikendada kohustust põhimaanteede väljaehitamisest Tallinna-Pärnu-Ikla maantee Uulu-Ikla lõigul ning Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maantee Ülenurme-Luhamaa lõigul kuni aastani 2050 praeguses olukorras arusaamatu ning niigi süngele olukorrale Eesti teedevõrgu arendamises ja tee-ehituses veel lisavinti peale keerav.

Seotud lood

Uudised
  • 19.10.22, 17:01
Jüri Läll: kui rahalaev ükskord kohale jõuab, on teede-ehitajad omale juba uue ameti leidnud
„Tuleval aastal ehitatakse Eestis uusi teid 24 km, aastal 2024 vaid kolm ja aastal 2025 null kilomeetrit. Aastal 2026. aastal on aga eiteakust oodata rahalaeva ja ehitada plaanitakse suisa 122 km uusi teid! Huvitav kellega, kui teede-ehitajad on omale vahepeal uue ameti leidnud,“ küsib Eesti vanima teede-ehitusfirma Tallinna Teede ASi juhatuse esimees ja Eesti Taristuehitajate liidu juhatuse liige Jüri Läll.
Uudised
  • 28.07.22, 13:04
Taristuehitajad: uus valitsus jätab tee-ehituse vaeslapse ossa
Teehoiu valdkonnas tegutsevaid ettevõtteid koondav Eesti Taristuehituse Liit tõdeb, et Eesti tuleviku ja arengu mõttes nii oluline valdkond nagu teedeehitus on uues koalitsioonilepingus täiesti tähelepanuta jäetud.
Uudised
  • 29.06.21, 12:57
Läti plaanib ehitada 1000 kilomeetrit kiirteid
Läti plaanib ehitada 2040. aastaks 1055 kilomeetrit riigi põhimaanteid neljarajalisteks kiirteedeks, mille maksumus eelmise aasta hindades oleks ligikaudu 5,2 miljardit eurot, selgub riigi transpordiministeeriumi infoväljaandest.
Uudised
  • 19.07.21, 12:23
Riik plaanib pikalt alarahastatud taristuehitust veelgi vähendada
Arendusvõlg jõuab 2030. aastaks 2,2 miljardini
Värske riigieelarve strateegia kohaselt jääb riigiteede arendamiseks ja heal tasemel säilitamiseks järgmise nelja aastaga puudu 689 miljonit eurot, kuna pikalt alarahastatud taristuehituse mahtusid kavatsetakse lähiaastatel hüppeliselt veelgi vähendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele