• 19.07.21, 12:23

Riik plaanib pikalt alarahastatud taristuehitust veelgi vähendada

Värske riigieelarve strateegia kohaselt jääb riigiteede arendamiseks ja heal tasemel säilitamiseks järgmise nelja aastaga puudu 689 miljonit eurot, kuna pikalt alarahastatud taristuehituse mahtusid kavatsetakse lähiaastatel hüppeliselt veelgi vähendada.
Võõbu-Mäo teelõigu ehitus on hetkel suurim taristuprojekt ja praeguse eelarvestrateegia põhjal pole uusi samalaadseid ettevõtmisi niipea ette näha.
  • Võõbu-Mäo teelõigu ehitus on hetkel suurim taristuprojekt ja praeguse eelarvestrateegia põhjal pole uusi samalaadseid ettevõtmisi niipea ette näha. Foto: Tõnu Tramm
Maailma Majandusfoorumi viimase raporti kohaselt on Eesti taristu tase maailmas alles 45. kohal ning see on üks peamisi põhjuseid, miks Eesti jääb teistele riikidele konkurentsis alla.

Seotud lood

Uudised
  • 13.07.21, 09:40
Trei: valitsus jätkab Eesti ääremaastamist
Eesti Taristuehituse Liidu juhi Tarmo Trei sõnul ehitab Läti valitsus 2040. aastaks 1055 kilomeetri neljarealisi kiirteid, kuid Eestil pole praeguse rahastusega lootust isegi oma kolme põhimaanteed valmis saada. Rääkimata järjest halvemas seisus kohalikest teedest, mille hooletusse jätmine viib jätkuva ääremaastumiseni.
Uudised
  • 29.06.21, 12:57
Läti plaanib ehitada 1000 kilomeetrit kiirteid
Läti plaanib ehitada 2040. aastaks 1055 kilomeetrit riigi põhimaanteid neljarajalisteks kiirteedeks, mille maksumus eelmise aasta hindades oleks ligikaudu 5,2 miljardit eurot, selgub riigi transpordiministeeriumi infoväljaandest.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele