• 28.04.22, 11:01

Zakrõt! Sanktsioonid peatasid Venemaa ühe rikkaima mehe sadamaäri Muugal

Viimane vagun kaupa jõudis Muuga sadamas asuvasse DBT väetiseterminali aprilli alguses, pärast seda on sadama ühes suuremas terminalis valitsenud kõhe vaikus.
DBT äri ähvardab minna Eestis kinni, sest firma tegelik kasusaaja Vjatšeslav Kantor on sanktsioonide all.
DBT äri ähvardab minna Eestis kinni, sest firma tegelik kasusaaja, Venemaa üks rikkamaid mehi Vjatšeslav Kantor on Euroopa Liidu sanktsioonide all. Firma tegevuse katkemine on juba andnud valusa löögi Operailile ja Tallinna Sadamale. DBT-le endale tähendab äri peatumine ulatuslikku koondamist: firmas töötab enam kui 200 inimest, kellest ilmselt suurem osa kaotab töö, kirjutab Äripäev.

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.22, 15:06
Soolomäng sanktsioonidega on iseendale jalga tulistamine
„Sanktsioonid, mis puudutavad logistikat ja transiiti, saavad toimida vaid juhul, kui kogu Euroopa neid ühtviisi rakendab. Vastasel juhul tulistame jalga iseendale ning suuname tagasi Venemaa rüppe need riigid, kes soovivad tema mõjusfäärist väljuda,“ tunnistab Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhatuse esimees Andres Valgerist.
Uudised
  • 17.04.22, 22:56
Venemaa lipu all olevad laevad ei pääse enam Euroopa Liidu sadamatesse
Pühapäevast jõustus Venemaa lipu all olevatele laevadele keeld siseneda Euroopa Liidu sadamatesse, sealhulgas ka transiidi eesmärgil. Keelu jõustumise hetkel seisis Eesti vetes reidil üks Vene lipu all olev kaubalaev.
Uudised
  • 25.04.22, 14:14
Muuga sadamas leiti banaanikonteinerist hiigelkogus kokaiini
Maksu- ja tolliameti töötajad avastasid Muuga sadamas banaanikonteinerist 3,5 tonni narkootilist ainet, mille müügiväärtus tänaval on poole miljardi euro lähedal, teatas prokuratuur. Tegemist on ühe suurima kokaiinikogusega, mis on Baltimaade ja Põhjamaade piirkonnas kätte saadud.
Uudised
  • 01.03.22, 18:26
MKM: sanktsioonid Vene raudteefirmale kaubavaguneid veel ei seiska
Euroopa Liit on sanktsioonidega sihikule võtnud idanaabrite riigiettevõtte Venemaa Raudteed, kuid need ei peata hetkel veel Eesti ja Venemaa vahel veerevaid kaubavaguneid, kinnitas MKM Äripäevale.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele