• 19.08.21, 10:52

Tarneraskustele lõppu ei paista: viirus sulgeb maailma suurimaid kaubasadamaid

Viimased poolteist aastat kestnud pidev plaanide ümbermängimine kaubavahetuses ning tarneraskused suveks ei vaibunud. Selle asemel tõstavad probleemid taas pead, kui Hiinas suletakse järjest maailma suurimaid kaubasadamaid ning ummistuvad teisedki sadamad ning lennuvedu.
ETS Logistika juht Aleksander Bankiir tõdeb, et logistikute jaoks ei ole ükski hommik sarnane eelmisega ning plaane tuleb pidevalt ümber mängida.
  • ETS Logistika juht Aleksander Bankiir tõdeb, et logistikute jaoks ei ole ükski hommik sarnane eelmisega ning plaane tuleb pidevalt ümber mängida. Foto: Andras Kralla/Äripäev
Pärast maikuus suletud Hiinas Shenzhenis asuva Yantiani sadama taasavamist on nüüd kaubaveole põntsu pannud Ningbo-Zhoushani sadama ühe terminali sulgemine.

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.21, 15:32
Maanteevedude hinnatõus võib veelgi hoogu saada
„Kui võtta enamlevinud suunad, siis näiteks Beneluxist, kus on Euroopa suured sadamalinnad Rotterdam ja Antwerpen, on täiskoormate hinnad tõusnud umbes 16 protsenti, jõudes 1750-1850 euro kanti. Hinnatõus saab ilmselt veelgi hoogu,“ nentis CF&S Estonia juhatuse liige ja müügijuht Hannes Mänd.
Uudised
  • 30.04.21, 12:02
MSC avas uue konteinerliini Hiina ja Euroopa vahel
Šveitsis baseeruv merevedude operaator MSC avas uue „siiditee“, mis suunab konteinerid meritsi Hiina, Korea ja Jaapani sadamatest Vladivostoki ja Vostochniy sadamatesse ning saadab seejärel need mööda raudteed Peterburi.
Uudised
  • 11.12.20, 02:16
USA ja UK sadamad upuvad konteineritesse, merevedude hinnad laes
Lisatud Balti Logistika juhatuse liikme Magnus Lepasalu videoettekanne
Kui veel septembris ja oktoobris maksis 40-jalase merekonteineri (FEU) Hiinast Eestisse toomine u 2000 USD, siis täna juba 7500 dollarit. Põhjuseks konteinerite põud Aasias, samal ajal kui Suurbritannia ja USA sadamad upuvad nendesse. Hinnad tõusevad ka raudteel.
Uudised
  • 02.04.20, 12:27
Logistikafirmad: globaalsed tarneahelad on häiritud vähemalt aasta lõpuni
Eesti logistika- ja transpordifirmade juhid prognoosivad pikaajalist kriisi nii sektoris kui ka kogu majanduses, selgub Transpordi ja Logistika infolehe tehtud küsitluses.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele