Cleveroni kuller liikumas Viljandis Männimäel. Foto: Mikk Mihkel Vaabel
Ettevõtte juhi Arno Küti sõnul erineb Cleveroni robotkuller näiteks Starshipi omast selle poolest, et liigub tavalisel sõiduteel, suudab vurada kuni 50 kilomeetrit tunnis ja meenutab oma suuruselt ja veidi ka olemuselt mopeedautot.
Läinud kevadel poolsada töötajat koondanud pakirobotite tootja Cleveron hakkas taas värbama, kuid mitte konndatud ametikohtadele, vaid täiesti uutele ametikohtale.
Cleveron tõi turule spetsiaalselt väikese müügipinnaga poodide jaoks loodud pakiroboti, mis aitab kioskitel ja pakipunktidel ruumi efektiivsemalt ära kasutada ning klienditeenindust kiirendada.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.