Omniva kaubamärgi all tegutsev Eesti Post jõudis esimesel poolaastal kasumisse ja kasvatas käivet. Selle poolaasta sisse jäi ka ettevõtte nõukogu ennetähtaegne laialisaatmine.

- Omniva kaubamärki kasutava Eesti Posti juht Ansi Arumeel. Foto: Meeli Küttim
Omniva teatas, et selle aasta esimene pool oli ettevõttele viimase viie aasta edukaim: koroonakriisi mõjul hoogustunud e-kaubandus ning pakiautomaatide eelistamine klientide poolt kasvatas äritulu ja mõjutas oluliselt kasumlikkust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.