• 25.04.19, 08:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Via 3L Speditionist lahkunud juhid avavad kaarte

Sel kuul kuulutati välja täiesti tundmatu ettevõtte Tarne OÜ pankrot, kuid pealtnäha tühise uudise taga peitub lugu viimase aja skandaalseimast ettevõtte ülevõtmisest, kirjutab Äripäev.
Ettevõttest Via3L Spedition tööajate ja klientidega lahkunud kaks väikeomanikku Lauri Latt ja Elmer Maas näevad juhtunut teisiti kui ettevõte, kust nad lahkusid.
  • Ettevõttest Via3L Spedition tööajate ja klientidega lahkunud kaks väikeomanikku Lauri Latt ja Elmer Maas näevad juhtunut teisiti kui ettevõte, kust nad lahkusid. Foto: Andras Kralla
Transpordifirmast Via3L Spedition üle jooksnud ja uue firmaga Nordic Spedition alustanud Lauri Latil ja Elmer Maasil oli ettevõte nimega Tarne OÜ. Selle ettevõtte kaudu võtsid Latt ja Maas Via3L Speditioni teistelt omanikelt laenu 147 000 eurot. Laenu said nad eelmise aasta veebruaris. Seda, mis edasi sai, ei osanud raha laenaja toona arvata.
Mõne kuu pärast olid Latt ja Maas pannud käima konkureeriva firma ja lahkusid koos töötajatega päevapealt. Kõige krooniks jäi maksmata ka 147 000eurone laen. "Kui oleksime siis juba tülis olnud, ei oleks me sellist laenu andnud,“ ütles Via3L Speditioni ja selle emafirma Via3L osanik Kait Liinev.
Majandustegevuseta ja võlaga Tarne OÜ läks nüüd pankrotti ja Liinevile on see esimene märk, et kunagiste partnerite käest mingit raha tagasi ei tule. Via3L Spedition nõuab tekitatud kahju eest lisaks laenule kohtu kaudu sisse üle 6 miljoni euro.
Via3L Spedition on meedias süüdistanud Maasi ja Latti ettevõtte varastamises. Nemad ise näevad asja aga teisiti: tüli keris üles sellest, et emafirma Via3Li teised osanikud kavaldasid nad üle.
Latt meenutas, et veel enne 2011. aastat tulid Via3Li osanikud Meelis Saaresalu ja Alger Närska tema juurde, kui ta töötas veel logistikakontsernis Kühne + Nagel. Ettepanek kõlas: meil on Eestis tegutsev transpordifirma, aga teeme koos rahvusvahelise transpordifirma!
Latt rääkis, kuidas talle lubati ettevõttesse tulles korralikku osalust, mida ta tegelikult kunagi ei näinud. Nimelt lubati Lati sõnul talle ja Rothbergile kokku 45% loodavast Via3L Speditionist. Nädalapäevad pärast asutamist oli Via3L Speditioni ainuomanik Via3L AS. Latile ja Rothbergile öeldi, et osaluste tükeldamiseks luuakse USAsse keha nimega Terra Holdings LLC.
Mis täpsemalt toimus, loe Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele