• 11.02.19, 10:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Briti piiril kardetakse kahe kuu pärast kaost

„Me võime vaid ette kujutada millised need järjekorrad seal (Doveris – toim) siis tegelikult on,“ lausus maksu- ja tolliameti tolliosakonna tolliformaalsuste valdkonna juht Külli Kurvits vastuseks Äripäeva küsimusele, kas leppeta Brexit toob kaasa kaose Euroopa Liidu ja Ühendkuningriigi piiril.
Suurbritannia sõlmpunkti Euroopaga ehk Doveri sadamat läbib iga päev keskmiselt rohkem kui 7000 veoautot. Jaanuari alguses tehti sadamas katse, mida tähendaks pikaldasem tolliprotseduur, milles osales siiski vaid umbes 100 veoautot.
  • Suurbritannia sõlmpunkti Euroopaga ehk Doveri sadamat läbib iga päev keskmiselt rohkem kui 7000 veoautot. Jaanuari alguses tehti sadamas katse, mida tähendaks pikaldasem tolliprotseduur, milles osales siiski vaid umbes 100 veoautot. Foto: EPA
„Kõik sõltub sellisest sõnakõlksust nagu on ühistransiidiprotseduuri konventsioon. Kui toimub leppeta lahkumine ja Ühendkuningriik pole konventsiooniga liitunud, siis see tähendab, et Ühendkuningriigi ja Euroopa Liidu piiril vormistatakse kõikidele autodele või kõikidele kaupadele tolliprotseduurid. See võtab aega, see võtab raha. Kindlasti tekivad järjekorrad.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele