Äripäeva andmetel on
Eesti Raudtees alates Laidvee tulekust tööta jäänud vähemalt 25 inimest. Eesti Raudtee eksjuht
Sulev Loo teab Laidvee käikudest. „Kaadrimuudatusi on nad kõvasti teinud. Eks ikka kuulen, inimesed helistavad. Uus juht, uued suunad.“Nagu teistele Äripäevaga suhelnutele, on ka Loo kõrvu ulatunud, et osa nõukogust ei ole Laidveega rahul. „Loomulikult, kui inimesi lahti lastakse, tekitab see palju paksu verd,“ ütleb Loo.
Finantsjuht kaotas Eelmisel aastal kandideerisid raudteefirma juhiks toonane finantsdirektor Toomas Virro ja Transiidikeskuse juht
Erik Laidvee. Virro kaotas ja liikus mõni kuu hiljem Eestis Raudteest
Heiti Häälele kuuluvasse Alexelasse.Mais alustas Erik Laidvee tööd. Uue juhiga tuleb tavaliselt ka uus lähenemine. Nii ka seekord. Sügisel ja talvel lammutas Eesti Raudtee juhtkond vana ja ehitas uut struktuuri, võttes appi Tallinna Tehnikakõrgkooli tootmiskorralduse õppekava juhi Ingrid Joosti. Praeguseks on Joost töö lõpetanud. Kui pikalt ta palgal oli, Laidvee ei avalda.Laidvee vastustest õnnestub kokku lugeda 22 lahkunud töötajat, enamikule pakuti ka muid ameteid. Laidvee ise seob struktuuri kokkutõmbamisega ainult detsembris ja sel aastal koondatud 14 inimest. Nendest viis olid juhid, kelle hulgas on
Sulev Loo majja toodud Erki Kimber ja Anvar Salomets. Kaheksa inimest sulges Eesti Raudtee ukse enda järel kas kokkuleppel või oma soovil.
„Teda ei saa lollitada“