Saare maakohus arestis riigile kuuluva äriühingu AS Saarte Liinid taotlusel 30. detsembril parvlaeva St. Ola, mis kuulub Vjatšeslav Leedo firmale Väinamere Liinid. Viimatinimetatud ettevõte võlgneb Saarte Liinide väitel neile ligi 900 000 euro eest sadamatasusid, millele lisanduvad viivised.
- Detsembri lõpus arestis Saare maakohus parvlaeva St. Ola. Foto: www.tuulelaevad.ee
Saarte Liinide juhataja Villu Vatsfeldi sõnul tekitas Väinamere Liinid võlgnevuse lepinguperioodi lõpus 4-5 kuuga, kirjutab
Delfi Ärileht. „Olime nendega konstruktiivsetes lepingulistes suhetes olnud üheksa aastat ja 363 päeva ja alles kaks päeva enne lepingu lõppemist teatas ettevõte, et nad ei tunnista võlanõudeid. Varem olid nad lubanud nii ministeeriumile (MKM-ile – K.P.) kui meile, et võlgnevused tasutakse ja vahendeid selleks on piisavalt."
Vatsfeldi sõnul on Väinamere Liinid ka varem aeg-ajalt võlgu jäänud, aga summad on olnud väiksemad ja majandustegevusega põhjendatud, mistõttu ei ole Saarte Liinid pidanud põhjendatuks varem ühtki Leedo laeva arestida.
Seekord aga, eriti arvestades Väinamere Liinide tegevuse lõppemisega suurtel parvlaevaliinidel, otsustati võlgniku liikuv vara istutada kai äärde talvituma.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.