Aasta algusest kuuluvad Eesti, Läti ja Leedu Scania ettevõtted Scania Baltikumi äriüksusesse Scania Baltics Business Unit), mida asus juhtima Janno Karu.
- Janno Karu Foto: Andres Haabu
Karu on Scania Eesti kunagine pikaajaline juht. Hiljem töötas ta Scania kontserni müügiarenduse asepresidendina. Karu sõnul võimaldab Baltikumi äriüksus enam keskenduda siinsete klientide spetsiifilistele vajadustele. „Kasvav arv kliente vajab edukaks äritegevuseks häid lahendusi mitmes naaberriigis. Enam kui ühte riiki katvate äriüksuste loomine on osaks Scania strateegiast, et saavutada sünergiat ja jõulisemalt turule tuua uusi teenuseid, samas säilitades austuse iga riigi eripärade arvestamisel,“ ütles Karu.
Scania Eesti, Läti ja Leedu tütarettevõtted jätkavad eraldiseisvate äriühingutena.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
Seotud lood
Öelge veel, et juhused saatust ei määra. Just juhus oli see, mis Janno Karu 24 aastat tagasi Eestis tegevust alustanud Scaniasse tööle tõi. Seevastu pole grammigi juhust, vaid tõsine töö selle taga, et Karu jõudis maailma autotööstuse tippu, juhtides viimased neli aastat Rootsis Scania peakontoris kogu kontserni ülemaailmset müügiarendust.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.