• 04.12.15, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erik Terk: Eesti peab valmis olema uuteks põhja-lõuna kaubavoogudeks

Tallinna Ülikooli globariseerumise ja tulevikuseire uurimissuuna juht Erik Terk rääkis Logistika Aastakonverentsil, et Eestil on lootus saada endale põhja-lõuna suunalisi kaubavoogusid, kuid panustada ei tasu niivõrd praegustele Soomest meritsi lahkuvatele kaupadele, vaid Rail Balticu valmimise järel tekkivatele uutele kaubavoogudele.
Erik Terk
  • Erik Terk Foto: Raul Mee
Kõigepealt tuleb meelde Tiit Vähi väide, et Eesti transiit on läbi ajaloo olnud ida-lääne transiit ja põhja-lõuna transiiti ei ole Eestis olnud ja ega seda erilises mahus tulla ei saagi. Väite esimese poolega võib nõus olla, teisega ma päris nõus ei ole.

Seotud lood

Uudised
  • 10.08.16, 10:34
Swedbank: eksport hoopis kasvas
Kuigi statistikaamet teatas Eesti ekspordi ja improdi langusest, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina, et Eestis toodetud kaupade eksport suurenes aastases võrdluses ligikaudu 5%.
Uudised
  • 23.03.16, 10:18
Reisijate arv püsib paigal ja kauba hulk väheneb
Eesti veondusettevõtete teenindatud sõitjate arv jäi 2015. aastal varasema aastaga võrreldes samale tasemele, kuid kaubavedu tonnides vähenes 13%, teatas Statistikaamet. Sõitjakäive kasvas 2014. aastaga võrreldes 10% ja veosekäive 7%.
Uudised
  • 14.03.16, 14:50
STATISTIKA: Kaubamahtude langus jõudis ka teiste Baltiriikide raudteedele
Kui viimastel aastatel on kaubaveomahtude järsu langusega raudteel olnud hädas Eestis, siis selle aasta esimestel kuudel on kaupa jäänud vähemaks ka Läti ja Leedu raudteedel.
Uudised
  • 18.12.15, 09:14
STATISTIKA: Vedelkauba maht püstitab Tallinna Sadamas negatiivseid rekordeid
Tallinna Sadama kaubamaht oli novembris eelmisest aastast kolmandiku võrra madalam. Peasüüdlaseks vedelkaup, mille kogus oli vähemalt viimase 16 aasta väikseim.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele