Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tarbesõidukite müük tõuseb endiselt
Tarbesõidukite müük kerkib. Aasta algusest on müüdud üle viiendiku võrra rohkem uusi tarbeautosid, kui mullu samal ajal.
Vastupidiselt langusele uute sõiduautode turul jätkab tarbesõidukite turg tõusulainel ja augustis ületati mullused müüginumbrid 5% võrra. Klientidele anti augustis üle 310 uut tarbesõidukit. Kaheksa kuuga ületavad tänavused müüginumbrid 21,6% võrra eelmise aasta sama perioodi müüki. Markidest kerkis augustis edukaimaks Citroen 58 müüdud sõidukiga ning järgnesid Peugeot 56 ja Renault 35 tarbesõidukiga. Veokite müük jäi augustis tagasihoidlikumaks ja enim müüdud veokiks oli Scania 11 sõidukiga.
Uute sõiduautode turul jätkus kerge tagasiminek ja augusti müüginumbrid jäid 2% võrra väiksemaks võrreldes eelmise aastaga. Augustis müüdi Eestis kokku 1524 uut sõiduautot ehk siis paarikümne võrra vähem kui mullu.
Kokku on tänavu kaheksa kuuga müüdud uusi sõiduautosid 13845, mis jääb eelmise aasta samale perioodile alla 1,9%. Segmentide jaotuses ei erinenud augusti müük tänavusest trendist ja jätkuvalt kasvab keskklassi ja väiksemate keskklassi autode müük, aga languses on keskmiste ja suurte maasturite osakaal. Näiteks moodustas augustis väiksema keskklassi autode osakaal segmentide jaotuses koguni 34%. Teiseks enim tundsid tarbijad huvi keskklassi autode vastu, milliste osakaal oli 17%. Uute sõiduautode osakaal kõigist augustis esmaselt registreeritud autodest oli 43%. Elektriautosid ei müüdud taas ühtegi.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.