Kui sõiduautode müük oli languses, siis uute tarbesõidukite müük näitas taas tõusu ja veebruaris müüdi kokku 313 uut tarbesõidukit, mida on 5% võrra rohkem kui mullu.
Kahe kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud ligi 10% võrra enam kui mullu sama perioodi jooksul. Markidest tegi parima tulemuse Renault 37 müüdud sõidukiga, kaugele maha ei jäänud ka Citroen ja Ford võrdselt 36 müüdud tarbesõidukiga. Veoautode müügis oli esikohal Volvo 19 veokiga, järgnesid Scania 15 ja Mercedes-Benz 6 veokiga.
Kokku müüdi tänavu veebruaris 1223 uut sõiduautot, mis on mullusega võrreldes 13% vähem. Aasta esimese kahe kuu kokkuvõttes on müüdud uusi sõiduautosid 2847, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 6,3% vähem. Uute autode osakaal kogu sõiduautode impordist püsib aga ikka kõrgel ehk siis 43% juures. Kahe kuu põhjal on raske näha konkreetset trendi uute autode müügis ning hinnata väliste mõjude suurust.
Automarkidest on jätkuvalt turuliidrid Toyota ja Škoda, vastavalt 196 ja 135 müüdud sõiduautoga. Veebruaris tegi aga kolmandaks parema tulemuse Nissan 101 müüdud autoga.
Seotud lood
Kõik veokimüüjad arvavad pessimistlikult, et käesolev aasta on raskeveokite müügis keerulisem kui möödunud.
Võrreldes möödunud aastaga kasvas juulis tarbesõidukite müük 50% võrra.
Uute tarbesõidukite müük kasvas möödunud aasta märtsiga võrreldes 36%.
Tänavu on nelja kuu kokkuvõttes müüdud 21,6 protsendi võrra rohkem tarbesõidukeid kui möödunud aastal samal ajal.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.