• 09.02.15, 10:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CF&S kasutab Lätit Aasia turule liikumiseks

CF&S tegevjuht Harri Rästas ütles, et Läti on nende ettevõttele atraktiivne olnud geograafilise asupaiga tõttu, kuna sealt on tunduvalt paremad võimalused Kesk-Aasia turule liikuda.
„Meie kontorid on küll Lätis ja oleme kohalikul turul päris tugevalt kanda kinnitamas, kuid teravik on meil suunatud siiski Kesk-Aasia poole,“ ütles Rästas Äripäevale.
Logistikakontsern CF&S on Lätis tegutsenud 2012. aastast, mil osteti Läti ettevõte SIA Transekspedicija LV. Rästas märkis, et ootused käibe kasvu suhtes on alati kõrged. Millistel turgudel ettevõtjad aga enim kasvu ootavad, on tema sõnul suuresti mõjutatud sellest, millised seadused ja võimalused mingis riigis on. Näiteks on Rästase sõnul Läti senimaani märkimisväärselt otsetoetustega toetanud transpordiettevõtete osalemist messidel. “Eesti ja Läti toetuste jagamine on nagu öö ja päev,” ütles Rästas ja lisas, et Eestis käib toetuste taotlemisega meeletu aruandlus ja enesetõestamine. „Kindlasti näeb Läti turu potentsiaali,“ kinnitas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele