CF&S tegevjuht Harri Rästas ütles, et Läti on nende ettevõttele atraktiivne olnud geograafilise asupaiga tõttu, kuna sealt on tunduvalt paremad võimalused Kesk-Aasia turule liikuda.
„Meie kontorid on küll Lätis ja oleme kohalikul turul päris tugevalt kanda kinnitamas, kuid teravik on meil suunatud siiski Kesk-Aasia poole,“ ütles Rästas Äripäevale.
Logistikakontsern CF&S on Lätis tegutsenud 2012. aastast, mil osteti Läti ettevõte SIA Transekspedicija LV. Rästas märkis, et ootused käibe kasvu suhtes on alati kõrged. Millistel turgudel ettevõtjad aga enim kasvu ootavad, on tema sõnul suuresti mõjutatud sellest, millised seadused ja võimalused mingis riigis on. Näiteks on Rästase sõnul Läti senimaani märkimisväärselt otsetoetustega toetanud transpordiettevõtete osalemist messidel. “Eesti ja Läti toetuste jagamine on nagu öö ja päev,” ütles Rästas ja lisas, et Eestis käib toetuste taotlemisega meeletu aruandlus ja enesetõestamine. „Kindlasti näeb Läti turu potentsiaali,“ kinnitas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.