• 24.04.12, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kässbohrer tutvustab Läti messil uusi poolhaagiseid

27.-29. aprillil 2012 toimus Riias rahvusvaheline transpordimess, kus haagiseettevõte Kässbohrer tutvustas kolmeteljelist pikendatava madalraamiga raskeveotreilrit.
„Uue kardinhaagise eripära seisneb selles, et kui tavalistel TIR-tunnistusega tenthaagistel on metallist lahtikäivad ported, siis Kässbohrer esitleb portedeta haagist,“ tutvustab Kässbohreri müüja Timex S.A. Eesti filiaali esindaja Jelena Mostovaja. „See on oluliselt mugavam senistest lahendustest, sest selle külgedel ei ripu tent, vaid on lükatavad kardinad.“
Kui tavalisel Kässbohreri kardinhaagisel külglaadimiskõrgus on 2690 mm, siis uuel TIR-kardinhaagisel on see number lausa 2640 mm, ehk väga lähedane kardinhaagise näitajatele. See on saavutatud tänu sellele, et Kässbohreri TIR kardinahaagise katus võtab ruumi ainult 5 cm, samas kui teistel tootjatel spetsiaalse katuse pärast on kasuliku ruumi kadu kuni 7,5 cm. Lisaks sellele on Kässbohreril algne külglaadimiskõrgus suurem kui teistel, seega lõppkokkuvõttes erinevus konkureeriva tootega annab 11,5 cm lisaruumi küljest laadimisel.
Pärast messi on plaanis tuua TIR-kardinpoolhaagis Eestisse, kus seda saavad tasuta testida kohalikud ettevõtted. Testimistähtaegu saab kooskõlastada pöördudes Timex S.A. Eesti esindusse.
Lahendus suurte ja raskete veoste jaoksKässbohreri madalraam-raskeveotreiler on parim lahendus suuremahuliste ning raskekaaluliste veoste vedamiseks. Kässbohreri eritehnika sortimendis on kõikvõimalikke variante alustades kolmeteljelistest poolhaagistest fikseeritud pikkusega ning lõpetades pikendatavate 8-teljeliste sõidukitega hüdraulilise pealesõidu rambiga, liikuva hüdraulilise pikenduse ning manööverdamist abistava süsteemiga.
Pikendatavad versioonid pikkusega 13, 18 ning kuni 22 m sobivad eriti pikkade veoste vedamiseks.
Kässbohrer poolhaagiste rikkalik varustus teeb haagiste kasutamise mugavaks, kauba kinnitamise lihtsaks ning selle transportimise turvaliseks. Tent- ja kardinpoolhaagistel on terasest keevitatud raam, 30 mm paksusest vineerist põrandaplaat vastupidavusega 7200 kg kahveltõstuki telje kohta ning alumiiniumprofiilidest valmistatud 400 mm kõrgune esisein, mis on tugevdatud metallist plaadiga. Metallplaat kaitseb seina kahjustuste eest, mis võivad tekkida kahveltõstukiga laadmisel. Kere nurkades on teraspostid, mis teevad haagise ülesehituse stabiilseks.
Vastavalt klientide soovile on seisupidur ümber tõstetud kere esiosa vasakule küljele, mis teeb selle kasutamise autojuhi jaoks kiireks ja lihtsaks. XXL suuruses metallist tööriistakast on väga mahukas ja praktiline ning pöörlevad kummist rullstanged kaitsevad haagise keret kriimude eest.
„Kõik need läbimõeldud detailid muudavad Kässbohrer Maxima haagised vastupidavaks ning nende kasutamise lihtsaks ja mugavaks,“ nendib Jelena Mostovaja.
Mess "Transport Engineering“ on mõeldud maanteesõidukite, transiidi-, ekspedeerimis- ja logistikaspetsialistidele ning infrastruktuuriettevõtetele toodete ja teenuste tutvustamiseks ning müügiks. Mess on suurepärane võimalus laiendada oma kutsealaseid kontakte, tutvuda uute arengusuundadega ning viia end kurssi rahvusvahelisel transporditurul toimuvaga.
RIIA MESS 27. - 29.04.2012
Riia messi kodulehekülg: http://www.bt1.lv/transport/?link=10200000
 
 
 
Selle artikli ilmumist toetas Timex S.A. Eesti filiaal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele