Meenutame 2011. aastal toimunud online ehk kuumatooli intervjuusid, mis Logistikauudiste lugejatele korda läksid ja arvamust avaldama panid.
Käesoleval aastal viis Logistikauudised läbi viis online- intervjuud, millest vaieldamatult enim loetud ning kommenteeritud ja kõneainet tekitanud reaalajas toimunud vestlusest on huvi tundnud tänase seisuga üle 11 000 lugeja.
Kõnealuses intervjuus "
Miks Eesti autojuht rikub seadust või varastab peremehe tagant? , vastas küsimustele nüüdseks vabakutseline aga
ca 30 aastat autojuhi ametit pidanud Guido Kapp, kes on ühtlasi ka Eesti Kutseliste Autojuhtide ühingu asutaja. Provotseeriva pealkirjaga intervjuu alla ilmus hulk küsimusi, millele saime ka vastused - üsna otsekohesed ja ilustamata. Saime muidugi palju pahandada, sest ühe vitsaga loomulikult lüüa ei saa - kõik ei olegi vargad ja pikanäpumehed, kuid valusatele ja konfliktsetele teemadele rõhusime siiski. Need on Eesti autojuhtide palk, töö- ja puhkeaja reeglite järgimine ning koostöö ekspedeerijate ja vedajate vahel.
Kohe aasta alguses, 14. jaanuaril toimus intervjuu Eesti Logistikaklastri juhi Urmas Kõivuga, kes rääkis: "
Mida saavustas logistikute ühisrinne poole aastaga". Sama intervjuu vastu on huvi tundnud ligi 9000 lugejat. Meenutamegi, et logistikaklaster loodi 2010. aasta keskpaigas ning Urmas Kõiv rääkis intervjuus, millistel visiitidel on ühiselt käidud ning milliseid koostööleppeid sõlmitud ning ütles ka, et kõik on veel alles ees. Kes Logistikauudistega kursis, teab, et tal oli õigus, sest häid uudiseid logistikaklastrist on tulnud ridamisi. Aasta lõpp tipnes klastrile Logistikateo peaauhinna võiduga. Teisisõnu võiks klastrijuhiga intervjuud lausa korrata, et kõik tehtu ning tulev jälle üles märkida.
Sellest järgmine enim huvitatud kuumatooli intervjuu, mida on lugenud üle 7000 silmapaari, toimus Eesti Raudtee juhatuse esimehe Kaido Simmermanniga pealkirja all "
Kuhu veereb raudteevedu sel aastal?" Ehkki jaanuari lõpus toimunud intervjuus raudtee juht prognoosib, et veomahud langevad, on vähemalt aasta esimeses pooles need natuke isegi tõusutrendis ja aasta teises pooles enamvähem samal tasemel kui mullu. Küll aga annab raudteele rohkelt tööd Moskva kasvav tarbimisnõudlus, sest konteinerite veomahud selles suunas teevad rekordeid. Samuti jääb sellesse aastasse Eesti Raudtee kui võib-öelda siis sajandi sündmus - avati Koidula piirijaam.
Aasta viimasesse poolde jäi samuti kaks huvipakkuvat intervjuud. Neist esimene Eesti Posti juhatuse liikme Aavo Kärmasega, kellelt sai küsida
"Postipakiautomaatide äri kohta". Suurem osa küsimusi piirdus muidugi sellega, et taheti teada, millepoolest erineb riikliku postifirma äri konkurendi SmartPOSTi omast.
Samuti said Logistikauudiste lugejad võimaluse küsida Eesti transpordi ametiühingu juhi Peep Petersoni käest: "
Kui kõrge võiks olla autojuhtide palk". Kuna erinevatel hinnangutel paistab ametiühing enamasti silma palgaküsimustes, siis uuriti, millise skeemi järgi tegelikult siis veofirmad palka maksavad ning kas see on ka seadusega kooskõlas.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.